اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 14:05   |   کد مطلب: 14863
مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهر سازی همدان:
بارش برف در گردنه های ارتباطی همدان/کلیه محورها باز است
مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهر سازی استان همدان گفت: با وجود بارش برف و مه گرفتگی، تمام محورهای استان باز است و تردد در آنها به صورت روان جریان دارد.
بارش برف در گردنه های ارتباطی همدان/کلیه محورها باز است

به گزارش صبح الوند، بابک گردان اظهار داشت: از شب گذشته بارش برف محورهای ارتباطی استان همدان شامل گردنه اسدآباد، محور همدان - علیصدر و آوج را فراگرفته است.

وی گفت: کلیه محورهایی که که با ریزش برف همراه است توسط راهداری برف روبی و نمک پاشی شده است و در حال حاضر مشکلی برای تردد وجود ندارد.

گردان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در همه محورها قطع شده است و فقط شاهد بارش رحمت الهی باران هستیم.

وی افزود: محور ارتباطی تویسرکان به سامن هم در حال حاضر با مه غلیظ و بارش شدید باران همراه است.

مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهر سازی استان همدان گفت: در بقيه محورهاي استان شاهد بارش باران در اين مدت بوده‏‏ايم كه با همت و تلاش شبانه‎‎روزي راهداران خدوم و زحمت‏‏كش اين اداره كل،كليه محور ها باز و تردد در كليه جاده‏‏هاي استان روان گزارش شده است. 

وی اظهار کرد: با وجود حوادثی چون خروج خودروها از جاده به دلیل لغزندگی در طول محورهای استان خوشبختانه حادثه جدی نداشتیم و هم اینک کلیه محورها استان باز و تردد در آنها روان است.

گردان افزود: خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی راهداری و راهدارخانه استان همدان همزمان با سرمای هوا فعالیت خود را آغاز کرده و تدابیر لازم برای بارش برف و باران در سطح محورهای مواصلاتی اندیشیده شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان