اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1396 - 23:27   |   کد مطلب: 28652
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از فعالیت موج بارشی جدید تا روز دوشنبه در استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، ادامه داد: با توجه به فعال بودن این موج بارشی، احتمال بارش برف در روز یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات پایین نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری بوده و گاهی با وزش باد و بارش باران همراه است و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف هستیم.

باقری‌شکیب درباره تغییرات دمایی در روزهای اخیر نیز گفت: دمای هوا در روزهای اخیر نوسان زیادی نخواهد داشت اما با پایان یافتن فعالیت این سامانه،  از صبح روز سه‌شنبه دمای هوا سردتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به خروجی مدل‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها تا فردا ظهر و فردا شب به ویژه در مناطق جنوبی استان وجود دارد.

این کارشناسی هواشناسی خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته اسدآباد با 33 میلیمتر بارندگی و ملایر با 9 میلیمتر بارندگی به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش را داشته و در همدان نیز 16 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان بین 2 تا 6 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است، یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته نهاوند با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و رزن با صفر درجه سردترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان