اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 14894
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج، فرصتی گرانبهاست تا فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت زنده نگه داشته شود.
تفکر بسیجی سرمایه ای گرانبها برای انقلاب اسلامی است

به گزارش صبح الوند، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لبیک یا حسین (ع)»

محرم حسینی رمز پیروزی خون بر شمشیر و ایام حزن و اندوه برای فرشیان عالم و عرشیان آسمانی است. تقارن ایام سوگواری اربعین حسینی با نورانیت هفته بزرگداشت بسیج، فرصتی گرانبهاست تا فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت زنده نگه داشته شود، چراکه در حقیقت این تشکل مردمی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی میراث رهروان واقعی ولایت در امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشورای حسینی است.

سالگرد تشکیل بسیج یادآور خاطرات پرشکوه مردان و زنانی است که با اخلاص کامل در قربانگاه عشق الهی با لبیک به ندای حسین زمان، جان خویش را نثار کردند تا امروز نظام اسلامی ما در امنیت و اقتدار قرار گیرد و هیچ بیگانه ای حق نگاه خصمانه به این آب و خاک شیردلان بسیجی را نداشته باشد.

تفکر حاکم بر بسیج همواره موجب برکات فراوان برای کشور اسلامی بوده و نقش دلاوران بسیجی بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر امام راحل «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده اند» بسیجی با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و بصیرت در فرازهای حساس انقلاب و نظام اسلامی حضور مداوم و سرنوشت‌ساز داشته و با ارادت خاص به مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) چشم هر گونه طمع دشمنان و استکبار جهانی را از هرگونه نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به کیان اسلامی دور خواهد ساخت.

بسیجیان و پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این برهه از زمان حساس که دشمنان اسلام با هجوم وحشیانه در نقاب داعش و تکفیری قصد نسل کشی در کشورهای منطقه را به سر خواهد داشت، اعلام آمادگی می نماید تا با فرمان ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا به یاری مظلومان جهان اسلام بشتابد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان