اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 16:02   |   کد مطلب: 14897
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان از اختصاص بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
اختصاص بیش از 1.5 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در همدان/استکبار ستیزی ما همچنان ادامه دارد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار حسن برزگر در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر همدان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته مقدس بسیج اظهار داشت: انتقال تفکر ناب بسیجی به نسل های سوم و چهارم انقلاب بسیار لازم و ضروری است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی بسیج در کشور ساماندهی نیروهای وفادار به انقلاب و تسریع در تحقق جامعه اسلامی است.

برزگر با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: استکبار جهانی و همپیمانانش فهمیدند که چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارد و باید با زبان تکریم با مردم فهیم ایران اسلامی صحبت کنند.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد در بزک کردن چهره خبیث آمریکا افزود: همگان خوب بدانند که استکبار ستیزی و مبارزه با شیطان بزرگ توسط ملت ولایتمدار ایران همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان با اشاره به آغاز هفته مبارک بسیج گفت: حضور موفق بسیج و بسیجیان در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و... جهان را به تحسین وا داشته است.

وی اظهار کرد: در سال جاری و در زمینه محرومیت‌ زدایی  در روستاها و کمک به مرمت و بازسازی مدارس بیش از 750 نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند.

برزگر با اشاره به پیشتازی بسیج در همه عرصه ها بخصوص در عرصه اقتصاد مقاومتی افزود: امسال بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان همدان اختصاص یافته است.

 وی گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم با اتکا به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی کشور را بالا ببریم و با اجرای این کار جوانان جویای کار مشغول به کار و فعالیت شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان با اشاره به برنامه های شجره طیبه صالحین در بسیج اظهار کرد: در سال 94 بیش از یک‌هزار و 500 حلقه صالحین سازماندهی شده است و در تلاش هستیم تا حلقه های صالحین را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی افزود: دشمن با تمام توان بر روی افکار جوانان کار می کند و قصد دارد تا جوانان مومن و انقلابی ما از آرمان های امام و رهبری دور شوند.

برزگر گفت: اما بسیج در قالب شجره طیبه صالحین برنامه هایی برای جوانان اجرا می کند تا جوانان بتوانند روحیه انقلابی خود را حفظ نمایند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان