اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1394 - 13:24   |   کد مطلب: 14906
خواهر دیپلمات ربوده شده کشورمان تصریح کرد: اصل کار برای آزمایش های DNA بوده است، اما بررسی های دیگری نیز برای پیگیری وضعیت برادرم صورت خواهد گرفت؛ این سفر با همراهی و کمک بعثه رهبری صورت گرفته است.
اعزام 3نفر از خانواده غضنفر رکن آبادی به عربستان برای آزمایش DNA

به گزارش صبح الوند، ایران رکن آبادی، خواهر غضنفر رکن آبادی، در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص خبر اعزام خانواده رکن آبادی به مکه اظهار داشت: سه نفر از خانواده ما روز 4 شنبه به مکه رفتند تا روز 5 شنبه آزمایشات مربوطه را انجام دهند که این آزمایشات شامل، آزمایش DNA و برای شناسایی برادرم صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه کار آزمایش های آنها روز 5 شنبه به پایان رسیده است گفت: دو برادر و فرزند آقای رکن آبادی به عربستان رفته و از هر سه نفر آنها نمونه DNA گرفته شده است.

 

خواهر دیپلمات ربوده شده کشورمان تصریح کرد: اصل کار برای آزمایش های DNA بوده است، اما بررسی های دیگری نیز برای پیگیری وضعیت برادرم صورت خواهد گرفت؛ این سفر با همراهی و کمک بعثه رهبری صورت گرفته است.

 

رکن آبادی در خصوص اظهارات آقای آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس مبنی بر دریافت اطلاعاتی درباره اقدام دولت عربستان در تحویل آقای رکن آبادی به رژیم صهیونیستی گفت: از این صحبت ها زیاد شنیده شده است که مسئولین کشور ادعا می کنند که برادرم ربوده شده ؛ افرادی که این اظهارات را بیان می کنند شخصیت های بزرگی در کشور هستند و بیان می کنند که آقای رکن آبادی نزد اسرائیل است.

 

وی با بیان اینکه خود ما هم به دنبال روشن شدن این موضوعات هستیم خاطرنشان کرد: پیگیری های ما هم از سمت دولت، هم از سمت انجمن خانواده‌های مهاجران و از هر طریقی که راهی را پیدا کنیم صورت گرفته است.

 

خواهر دیپلمات ربوده شده کشورمان افزود: ارتباطات زیادی با شاهدان عینی و افراد حاضر در این حادثه گرفته ایم و همه صحبت های آنها را نه تنها یک بار بلکه ده ها بار کنار هم دیگر قرار می دهیم و نتیجه می گیریم که آقای رکن‌آبادی زنده تحویل بیمارستان داده شده است.

 

رکن آبادی یادآور شد: شهود می گویند حتی آقای آقایی پور که به شهادت رسیده بودند به بیمارستان انتقال پیدا کرده اند و جسد ایشان از بیمارستان پیدا می شود؛ دکتر شجاعی فرد هم که در کنار آنها بوده است هم به بیمارستان منتقل شده و بعد از بهبود اوضاعشان به بعثه باز می گردند، اما سرنوشت آقای رکن آبادی مشخص نمی شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: با فردی که آقای رکن آبادی را تحویل آمبولانس داده است هم صحبت کرده ایم و او نیز گفته است که برادرم را زنده تحویل آمبولانس داده است؛ فضای اطراف آقای رکن آبادی به شکلی بوده است که همه افراد را به بیمارستان منتقل کرده اند و همه آنها یا زنده یا جان باخته پیدا شده اند؛ اما در این میان اثری از آقای رکن آبادی نیست لذا بحث ربوده شدن ایشان بیشتر مطرح می شود.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان