اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1394 - 14:41   |   کد مطلب: 14914
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بفرموده بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بسیجیان افرادی هستند که در زمین ناشناخته و در آسمان شناخته شده هستند.
بسیجیان در زمین ناشناخته و در آسمان شناخته شده هستند

به گزارش صبح الوند،  آیت‌ الله غیاث‌ الدین طه‌ محمدی در جمع بسیجیان و پاسداران همدان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی واقعی کسی است که فقط برای رضای خداوند متعال و نه رضایت خلق الله کار می‌کند.

وی گفت: اگر کسی به خاطر پول، پست و مقام، عاشق انقلاب اسلامی باشد بدانید که آن شخصی ریاکار است.

محمدی با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: جوانان انقلابی ما باید در مساجد و پایگاه های بسیج خود را علی (ع) گونه تربیت کنند و رفتاری علوی داشته باشند.

وی با اشاره به ولایت پذیری بالای بسیجیان از مولا و مقتدای خویش افزود:  اطاعت‌ پذیری محض از ولی فقیه زمینه ظهور یوسف زهرا (س) را فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های یک بسیجی در جامعه گفت: بسیجی اهل علم، صداقت، وفای به عهد، حیا، عفت و روزه‌ داری است.

وی اظهار کرد: تقوای الهی، دائم‎الذکر بودن، عمل به قرآن، ترس از خداوند کریم، دفاع بی چون و چرا از حریم ولایت و توجه به مردم و محرومین از دیگر ویژگی‌ های یک بسیجی است.

محمدی افزود: بفرموده بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بسیجیان افرادی هستند که در زمین ناشناخته و در آسمان شناخته شده هستند.

وی گفت: بسیج مدرسه انسان‌سازی است و اجر و کارمزد بسیجیان در دنیای کوچک پرداخت نمی‌شود و اجر و پاداش بسیجیان در عالم وسیع‌ تری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد چون ان افراد با پروردگار خود معامله کرده‌اند.

امام جمعه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم آل الله، اظهار کرد: سردار همدانی یک بسیجی تمام ‎عیار و ذوب شده در ولایت بود.

وی افزود: حضور بی نظیر مردم دارالمومنین همدان در تشییع سردار شهید همدانی بی مثال بود و این حضور بخاطر  تواضع، اخلاص، مردم داری، ولایتمداری و تقوای این شهید عزیز بود.

محمدی در پایان این دیدار از بسیجیان خواست تا همانند شهید همدانی ولایتمدار، با تقوا، خدا ترس و مردم دار باشند و در همه امور فقط به فکر رضایت پروردگار متعال باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان