اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آذر 1394 - 23:08   |   کد مطلب: 14967
مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: استفاده از توان خیرین یکی از راه‎های حل مشکل اعتباری اردوهای جهادی است.
بهره‎گیری از توان خیرین به رفع مشکل مالی اردوهای جهادی کمک می‌کند

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، شهرام صادقی بعد از ظهر امروز در همایش استانی «شکوه هجرت» یاد و خاطره شهید همدانی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار کرد: در شرایط شبیخون و تهاجم فرهنگی، اردوهای جهادی با بیشترین توان انجام می‎شود.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور با بلای نفوذ، شبیخون و تهاجم فرهنگی مواجه است، گفت: مقام معظم رهبری اشاره‎های جدی به این موضوع داشته‎اند و در دیدار با رئیس جمهور بولیوی اعلام کردند آمریکا در آنجا هم فرهنگ خود را ترویج می‎دهد.
مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به اینکه موضوع نفوذ و استحاله فرهنگی جدی است، افزود: یکی از راه‎های مقابله با «نفوذ» توجه به اردوهای جهادی است.
وی با اشاره به اینکه کسی با تکنولوژی مخالف نیست اما تکنولوژی ابزاری برای تهاجم فرهنگی شده، تاکید کرد: برخی در نفی شعار «مرگ بر آمریکا» و بسیاری مسائل دیگر تخریب فکری در ذهن جوانان ایجاد می‎کنند که باید مراقب بود.
صادقی در ادامه با اشاره به اینکه درخواست‌هایی از سوی گروه‎های جهادی برای پشتیبانی مالی وجود دارد، ادامه داد: امکان تامین نیاز تمام گروه‎های جهادی نیست.
وی با اشاره به اینکه باید از منابع دولتی، خیرین و مردمی برای گروه‎های جهادی استفاده کرد، افزود: بسیج سازندگی یک‎میلیارد و 300 میلیون تومان به اجرای این اردو‎ها تخصیص می‌دهد و بیشتر از این در توانش نیست.
مسئول بسیج سازندگی همدان با تاکید بر اینکه هر روز از یک اردوی جهاد سرکشی می‎شد، افزود: استفاده از خیرین یکی از راه‎ حل‌های مشکل اعتباری اردوهای جهادی است.
وی با بیان اینکه بهره‎گیری از توان خیرین هماهنگی می‎خواهد، گفت: هر گروه جهادی باید سعی کند به یک یا دو خیر وصل شود.
این مسئول با بیان اینکه شهیدهمدانی در هفته‌های آخر مطرح کرد حرکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی را در سوریه نیز ایجاد کرده‌ایم، افزود: در اردوهای جهادی جای مسئله اقتصادی خالی است.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای برجام تحریم‎ها برداشته شود و تاکید کرد: اما این موضوع که دشمن با اجرای برجام دست از سر اقتصاد کشور بردارد تا اقتصاد ایران به شکوفایی برسد خیالی بیش نیست.
صادقی جنگ کنونی را جنگ در عرصه اقتصادی خواند و افزود: غفلت موجب شکست می‎شود پس باید به منابع داخلی خود متکی بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان