اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 7:17   |   کد مطلب: 14974
فرماندار شهرستان همدان گفت: همه مسئولین اجرایی کشور که در هر پست و مقامی در حال خدمت به نظام اسلامی هستند باید برای ارتقای تفکر بسیجی، تلاش کنند چراکه بسیج ما را در برابر بسیاری از توطئه‌های دشمنان حفظ کرده است.
ثمرات بسیج بیشمار است/بسیج دژ مستحکم انقلاب در برابر توطئه دشمنان انقلاب است

به گزارش صبح الوند، علی تعالی اظهار داشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که بدست بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) غرس شد و ثمرات ارزنده، بی شمار و گرانبهایی را برای کشور ما به ارمغان آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی خود تاکنون همواره با هجمه های بیشمار دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی مواجه بوده که بسیج نقش قابل توجهی در مقابله با این هجمه ها داشته و دارد.

تعالی با بیان اینکه بسیجیان عزیز با رهبری های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در بسیاری از عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، اظهار کرد: بسیج و سپاه پاسداران در صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب همواره از ارزش‌های نظام دفاع کرده‌ و آن را در برابر آسیب‌ها حفظ کرده‌اند.

وی افزود: شجره طیبه، پاک و بی نظیر انقلاب اسلامی امروز به بلوغی همه جانبه رسیده و بسیج نیز به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار همواره در این وادی نقش آفرین بوده است.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه اکنون در جبهه جنگ نرم قرار داریم و کار به مراتب سخت‌تر از سال های گذشته است، گفت: بسیج در عرصه سازندگی عملکرد بسیار مطلوبی داشت و در عرصه‌های اشتغال‌زایی در شهر و روستا نیز موجب افتخار نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: اگر شجره طیبه بسیج تقویت شود آثار فراوانی خواهد داشت که نباید از برکات این نهاد غافل شد.

تعالی با بیان اینکه امروز بسیجیان در هر عرصه‌ای موجب کاهش آسیب‌ها شده‌اند، افزود: مسئولان باید امروز در هر لباس و مسئولیتی برای ارتقای تفکر بسیجی، تلاش کنند چراکه بسیج ما را در برابر بسیاری از توطئه‌های دشمنان حفظ کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان