اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 13:24   |   کد مطلب: 14979
رییس سازمان بسیج مستضعفین به تلاش دشمن برای نابودی بسیج اشاره و عنوان کرد: برخلاف آنچه دشمنان به دنبال آن بوده تا بسیج را نابود کنند، این مجموعه روزبه‌روز در حال رشد و تعالی است.
نفوذ الگوی بسیج در دیگر کشورها دشمنان را مأیوس کرده/ آمریکا دشمنی غیر قابل اعتماد است/ خوش بینی به غرب، عقب ماندگی در تمام عرصه ها را به دنبال خواهد داشت

به گزارش صبح الوند به نقل از صبح توس، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «شکوه ایستادگی» که  در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، بابیان این‌که خدا را  شاکر هستیم که سی و ششمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم، بیان کرد:بسیج نهالی بود که به دست امام خمینی (ره) کاشته شد و به گفته رهبر معظم انقلاب، امروز به یک درخت پرثمر تبدیل‌شده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج نه‌تنها در داخل کشور بلکه دیگر کشورها را نیز متعلم ساخته است، ثمره‌ای که هر چه می‌گذرد شیرینی و باروری‌اش بیشتر می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به تلاش دشمن برای نابودی بسیج اشاره و عنوان کرد: برخلاف آنچه دشمنان به دنبال آن بوده تا بسیج را نابود کنند، این مجموعه روزبه‌روز در حال رشد و تعالی است.

وی با بیان این که سلاح ما علیه دشمن شعار «مرگ بر آمریکا» است، اظهار کرد: این شعار برای جلوگیری از نفوذ دشمن همواره از سوی مردم و ملت ایران سر داده خواهد شد.

توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی شکست خورده است

وی با اشاره به این که آمریکا از روزهای ابتدایی انقلاب با مداخله‌ها و دخالت‌های خود، دشمنی با نظام نوپای اسلامی را به اثبات رساند، عنوان کرد: با این حال، تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان از واقعه طبس، ۸ سال جنگ تحمیلی و حمایت از گروه‌های تروریستی علیه ایران با شکست مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعتراف اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر شکست در سیاست‌های اقتصادی نسبت به ایران عنوان کرد: اوباما در ۱۵ فروردین امسال علنا این موضوع را اعلام کرد که تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران شکست خورده و این ملت تحریم‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا تنها کشوری است که می‌خواهد گروهک منافقین به کار خود ادامه دهد، ادامه داد: این کشور با حمایت‌های همه جانبه خود اعم از منافقین، داعش و گروهک‌های تروریستی در اطراف کشور ایران خون‌های زیادی را ریخته و همچنان نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

سردار نقدی با طرح این سئوال که آمریکا اگر راست می‌گوید چرا پایگاه‌های نظامی خود را از منطقه خارج نمی‌سازد متذکر شد: این حمایت ها از دشمنان ایران نشان دهنده اوج خباثت آمریکا است که نمی‌توان به این راحتی به مسئولان آن اعتماد کرد.

نفوذ الگوی بسیج در دیگر کشورها دشمنان را مأیوس کرده

وی بسیج را شجره طیبه و درختی تنومند توصیف کرده و بیان داشت: الگوی بسیج در سایر کشورها نیز مانند عراق و لبنان اتفاقات بزرگی را رقم زده است و دشمنان را دچار یاس و سردرگمی ساخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سقوط سوریه و عراق در سال‌های گذشته ابراز داشت: همین الگوپذیری از بسیج در سوریه و همچنین ایجاد نیروهای حشدالشعبی که همان نیروهای بسیجی عراق هستند توانست از سقوط بغداد جلوگیری کند.

وی استفاده از فرمول رهایی بخش بسیج را در ماندن دمشق و بغداد تنها راه ممکن دانست و عنوان کرد: شکست صهیونیست‌ها چه در غزه و چه در لبنان نتیجه استفاده از این فرمول معجزه‌آسا بود که با این حال باید به دو رکن اصلی بسیج یعنی اطاعات از ولایت حق و برائت از دشمنان تاکید کرد.

آمریکا دشمنس غیر قابل اعتماد است

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا دشمنی غیر قابل اعتماد است گفت: این آخرین حربه دشمن و اگر از این گذرگاه عبور کنیم با دشمنی مواجه می‌شویم که هیچ شاخ و برگی ندارد و با دست خالی جلوی ما ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه این ساده‌لوحی است که فکر کنیم آمریکا مواضع خود را تغییر داده است اضافه کرد: آن کسی که پیشرفت کشور را می‌خواهد باید این صحنه را ببیند و به این سادگی با کشوری همچون آمریکا که در طول تاریخ از هیچگونه ظلمی فروگذار نبوده است اعتماد نکند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه بسیج نهالی که به دست امام خمینی (ره) کاشته شد در حال حاضر به فرموده دیروز مقام معظم رهبری به درختی پرثمر تبدیل شده است افزود: ثمره این درخت امروز نه تنها کشور ما را بلکه کشورهای دیگر دنیا را نیز متنعم ساخته است.

بسیج روزبه‌روز در حال رشد و تعالی است

وی عنوان کرد: برخلاف آنچه که دشمنان در جهت نابودی ساز و کار بسیج گام برمی‌داشتند این مجموعه هر روز رشد و پیشرفتی متعالی دارد و این نتیجه محبت اهل بیت و هدیه خداوند است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمت‌رسانی بی‌منت بسیجیان در مرزهای غربی و شرقی و در گرما و سرما برای حفاظت از کیان انقلاب اعلام کرد: هر کجا که نام بسیج می‌آید یاد شهید و ایثار تداعی می‌شود و این مکتب امام حسین (ع) است که این انسان‌های رشید را به پرورش رسانده است.

وی مکتب بسیج را منبعث از مکتب اهل‌بیت دانست و گفت: اگر بسیج در علم و فناوری با وجود تمامی تعلیم‌های سنگین موجود به پیشرفت رسیده است به برکت و به نور مکتب عالم آل محمد (ص) حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است.

نقدی با بیان اینکه امروز شیعه، سنی، ارمنی و حتی زرتشتی کشور ما محب اهل‌بیت هستند یادآور شد: امروز باید از این جمع مومن، فداکار، پرتعداد و با کیفیتی که تحت عنوان نام مبارک بسیج جمع‌شده‌اند بهره‌برداری کافی را ببریم.

خوش بینی به غرب، عقب ماندگی در تمام عرصه ها را به دنبال خواهد داشت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خوش‌بینی به غرب عقب‌ماندگی در تمام عرصه‌ها اعم از علمی‌ و اقتصادی را به دنبال دارد خاطر نشان کرد: تجربه عینی ملت ما نشان داده که نزدیک و خوش‌بین شدن به کشورهای ظالم غربی باعث متوقف شدن پیشرفت‌ها می‌شود که این موضوع را ما در ۵۰ سال حکومت‌داری پهلوی‌ها به وضوح دیدیم.

وی تاکید کرد: با این حال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی رشد همه جانبه ایران فزاینده شد و کشور ما چه در بعد نظامی، چه اقتصادی و چه علمی در جایگاه رفیعی ایستادند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان