اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آذر 1394 - 12:13   |   کد مطلب: 14988
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: فردي که از طريق بازي Clash Of Clans مبلغ 60 میلیون ریال کلاهبرداري کرده بود، در دام پلیس همدان گرفتار شد.
کلاهبرداری 60 میلیونی از طريق بازی Clash Of Clans در فضای مجازی

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اميني اظهار داشت: با مراجعه و ارائه شکوائيه شهروند همداني مبني بر فروش اکانت بازي کلش آف کلنز و پرداخت نشدن وجه از جانب خريدار، در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي گفت: با توجه به اظهارات شاکي مشخص شد وي با خريدار در يکي از شبکه هاي اجتماعي تحت موبايل آشنا شده و پس از تحويل اکانت بازي کلش آف کلنز و رمز پست الکترونيک خود هنگامي که با خريدار جهت دريافت مبلغ بازي در شبکه اجتماعي تماس گرفته، پاسخي از سوي وي دريافت نکرده است.

اميني اظهار کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فرد خريدار پس از دريافت اطلاعات بازي و پست الکترونيک شاکي،حساب کاربري خود را در شبکه اجتماعي حذف کرده تا امکان برقراري تماس با وي ممکن نباشد.

وی افزود: با انجام اقدامات فني و با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي فردي با هويت معلوم شناسايي و طي عملياتي دستگير شد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده ضمن بيان نحوه انجام اين عمل مجرمانه، ابراز ندامت و پشيماني کرد.

وی به شهروندان توصيه کرد: به هيچ عنوان اطلاعات حساب هاي کاربري خود در فضاي مجازي را در اختيار ديگران قرار ندهند و از هويت افرادي که با آنان معاملات مالي را انجام مي دهند اطمينان حاصل کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان