اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آذر 1394 - 22:17   |   کد مطلب: 15118
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در اثر تصادف زنجیره ای امروز ظهر در محور همدان - ساوه متاسفان دو نفر از هموطنان کشته و 5 نفر هم مجروح شدند.
محور همدان ساوه و همدان قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است/2 کشته و 5 مجروح در تصادف اتوبان همدان - ساوه

به گزارش صبح الوند، سرهنگ فرامرز به گذر اظهار داشت: مقارن ظهر امروز یکشنبه 15 آذر ماه 94 بر اثر کولاک، یخبندان و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی رانندگان وسایل نقلیه متاسفانه چند دستگاه خودرو بایکدیگر برخورد کرده و موجب انسداد چندساعته محور همدان ساوه شدند.

وی گفت: در این تصادف زنجیره‌ای حدود چندین خودرو بر اثر بارش برف و کولاک در گردنه دخان و کاهش دید افقی با یکدیگر تصادف کردند.

به گذر با اشاره به دو جان باخته در این تصادف زنجیره‌ای اظهار کرد: به محض اطلاع از وقوع این تصادف عوامل انتظامی، راهور و امدادی در محل حادثه حاضر شدند و پس از ایمن سازی محل اقدام به بازگشایی محور کردند.

وی با اشاره به انسداد مسیر و بر اثر این تصادف افزود: خودروهای امدادی از اورژانس فامنین به گردنه دخان اعزام شدند و مجروحان را با کمک عوامل انتظامی به مراکز درمانی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عدم توجه کافی رانندگان به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و مه غلیظ و لغزندگی جاده  علت وقوع این سانحه بود.

وی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی و جهت جلوگیری از حوادث مشابه اتوبان همدان - ساوه و محور همدان - قزوین مسدود است و عوامل ناجا و راهور همدان از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری خواهند کرد.

به گذر افزود: با هماهنگی های انجام شده با همه فرمانداران در سطح شهرستان های استان محل هایی جهت اسکان مسافران عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان