اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 11:42   |   کد مطلب: 15147
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره به فصل سرما از شهروندان همدانی خواست تا تقاضای تاکسی دربست نکنند.
به دلیل بارش برف و سرما شهروندان همدانی تقاضای تاکسی دربست نکنند

به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشیدوند با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا از شهروندان همدانی درخواست کرد از تاکسی‌های خطی و گردشی به عنوان تاکسی دربست استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه همزمان با فصل سرما و بارندگی از شهروندان می‎‌خواهیم  همکاری بیشتری را در استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی داشته باشند، گفت: برای رانندگان تاکسی‌های خطی و گردشی ارائه سرویس به صورت دربست و خصوصی ممنوع است و در صورت مشاهده یا ارائه گزارش توسط بازرسان سازمان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان تصریح کرد: چنین تقاضایی از سوی شهروندان باعث خروج تاکسی‌های خطی و گردشی از محور خود شده و در نتیجه در خطوط دیگر نیز مشکل ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 3 هزار و 425 تاکسی به صورت خطی، گردشی و بی‌سیم در شهر همدان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: این تعداد در 72 مسیر به کار گرفته شده است.
خورشیدوند با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای گرفتن تاکسی دربست از  تاکسی بی‌سیم 1833، 1828 ، 1820 ویژه بانوان استفاده کنند، افزود:با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط 400 دستگاه تاکسی بی‌سیم در تمام ساعات شبانه‌روز به شهروندان ارائه خدمات می‌شود.
وی در پایان سخنانش از شهروندان خواست هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را با سامانه پیامکی 30004139  و یا تلفن گویای 32514242  این سازمان مطرح کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان