اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 15234
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با وجود بارش رحمت الهی برف و مه گرفتگی، تمام محورهای استان در حال حاضر باز است و تردد در آنها جریان دارد.
بارش برف در محورهای ارتباطی همدان ادامه دارد/تردد بدون زنجیر چرخ امکان ندارد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ مهدی شاکری اظهار داشت: از بامداد امروز یکشنبه بارش برف محورهای ارتباطی استان همدان شامل گردنه اسدآباد، محور همدان - علیصدر، همدان - ساوه و همدان قزوین  را فراگرفته است.

وی گفت: کلیه محورهایی که که با ریزش برف همراه است توسط همکاران ما در راهداری برف روبی و نمک پاشی شده است و در حال حاضر مشکلی برای تردد وجود ندارد.

شاکری اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر جاده های برون شهری همدان سفید پوش شده اند و به علت لغزنده بودن سطح جاده تردد خودروها نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

وی افزود:  پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در سطح جاده های استان جلوگیری می کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: خودروهایی که فاقد زنجیرچرخ و امکانات زمستانی هستند در صورت تردد از مسیر اصلی خارج شده یا با متوقف شدن در وسط جاده موجب بروز گره های ترافیکی می شوند.

وی اظهار کرد: با وجود حوادثی چون خروج خودروها از جاده به دلیل لغزندگی در طول محورهای استان خوشبختانه حادثه جدی نداشتیم و هم اینک کلیه محورها استان باز و تردد در آنها روان است.

شاکری افزود: طرح زمستانی پلیس با همکاری راهداری، هلال احمر، امداد خودروها و دیگر دستگاه های خدمات رسان همزمان با سرمای هوا آغاز شده و تدابیر لازم برای بارش برف و باران در سطح محورهای مواصلاتی اندیشیده شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان