اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 17:57   |   کد مطلب: 15251
جانشین پلیس راه استان همدان خبر داد:
واژگونی اتوبوس در محور تهران - همدان+جزئیات حادثه
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بعدازظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین شهری در محور تهران - همدان شش نفر مجروح شدند.
واژگونی اتوبوس در محور تهران - همدان+جزئیات حادثه

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی فکری با اشاره به ریزش رحمت الهی برف در سطح محورهای مواصلاتی استان و لغزنده بودن سطح جاده ها اظهار داشت: بر اثر ترمز ناگهانی، تغییر مسیر  و لغزندگی سطح جاده، یکدستگاه اتوبوس که از تهران به سمت همدان در حال حرکت بود واژگون شد.

وی گفت: این اتوبوس دارای 31 سرنشین بود که بر اثر واژگونی متاسفانه شش نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

فکری اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ مورد فوتی نداشتیم و اغلب مجروحین حادثه هم دچار شکستگی دست و کتف شده اند.

وی افزود: این حادثه در ساعت 14:30 دقیقه بعدازظهر امروز دوشنبه 23 آذرماه 94 رخ داده و بلافاصله پس از این حادثه عوامل پلیس راه همدان، اورژانس، هلال احمر و راهداری در محل حاضر شده و پس از اقدامات ایمنی لازم، مجروحین را به مراکز درمانی انتقال دادند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: در استان‌ همدان در محور همدان - ساوه، همدان - سنندج، همدان - کرمانشاه و همدان قزوین بارش برف گزارش شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی برف و لغزندگی شدید در سطح محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر تردد در گردنه های برفگیر و سختگذر همدان نظیر گردنه اسدآباد، همه کسی، آوج و دخان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

فکری از رانندگان خواست به دلیل شدت بارندگی و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان، از سفر های غیر ضروری اجتناب کنند.

وی افزود: به علت بارش برف و کولاک، پلیس راه از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ در تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان جلوگیری می کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان