اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. بهمن 1394 - 12:37   |   کد مطلب: 15966
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد:
توقیف بیش از 40 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 43دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف خبر داد.
توقیف بیش از 40 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در اسدآباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علی بخشی اظهار داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداخت.

وی گفت: در راستای اجرای اینگونه طرح ها، انتظامی شهرستان به توفیقات و کشفیات چشمگیری از جمله؛ کشف مواد مخدر، دستگیری معتادان تابلو و خرده فروش، سارق و جمع آوری اقلام ضدفرهنگی و تجهیزات ممنوعه و همچنین توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف دست یافت.

علی بخشی اظهار کرد: علاوه بر جمع آوری تعدادی اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه، تعداد 3نفرسارق، 12نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر، 2نفر مجلوب به همراه 20نفردر حوزه های مختلف جرائم دستگیر و مقدار 663گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 43دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، در راستای اجرای طرح های انتظامی، مشارکت آنان را تاثیر گذار دانست و بر استمرار آن تاکید نمود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان