اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 16036
معاون استاندار همدان تاکید کرد:
مساجد، کانون های اثرگذار در پيروزي انقلاب اسلامی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان مساجد را از کانون هاي اثرگذار در پيروزي انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مساجد مرکز مبارزات مردم قبل، حين و بعد از انقلاب اسلامي بود.
مساجد، کانون های اثرگذار در پيروزي انقلاب اسلامی

به گزارش صبح الوند، محمدابراهیم الهی‌تبار در ستاد اجرایی هفتمین جشنواره ی سراسری «آواها و نغمه‌های آسمانی» با اشاره به ایام فراموش‌نشدنی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زمانی که خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم جز عظمت، شور و شعور و نشاط یک ملت که با دست خالی توانست بر حکومت شاهنشاهی در این مرز و بوم پایان دهد، نمی‌بینیم.

وی گفت: ملت ايران بدون تجهيزات و با دستان خالي توانستند رژيم 2500 ساله ستم شاهي را با وجود حمايت کشورهاي غربي سرنگون کنند.

الهی تبار، مساجد را از کانون هاي اثرگذار در پيروزي انقلاب دانست و اظهار کرد: مساجد مرکز مبارزات مردم قبل، حين و بعد از انقلاب اسلامي بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ی «آواها و نغمه‌های آسمانی» در استان همدان، افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد مطلوب‌ترین محمل برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تقویت فرهنگ دینی و انقلابی جامعه و مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان بستر لازم برای استفاده از این جشنواره‌ را به خوبی فراهم کرده است.

همدان 14 تا 16 بهمن ماه سالجاري ميزبان هفتمين جشنواره کشوري آواها و نغمه هاي آسماني است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان