اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 8:01   |   کد مطلب: 16260
بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان قائم(عج) با حاشیه‌های متعدد همراه بود که در نهایت منجر به خروج سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی از بیمارستان با عصبانیت شد.
عصبانیت شدید وزیر بهداشت در هنگام بازدید از یک بیمارستان/ هاشمی با عصبانیت بیمارستان را ترک کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب و در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی از بخش‌های مختلف مغز و اعصاب، اورژانس، قلب و عروق و عمومی بیمارستان قائم(عج) مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

این بازدید که با حاشیه‌های متعددی همراه بود موجب شد در پایان بازدید سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد شدید از نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان قائم(عج)، این بیمارستان را با عصبانیت ترک کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان بازدید خطاب به رئیس بیمارستان قائم مشهد گفت: اگر بیماری تخت بیمارستانی ندارد یا همراهش نمی‌تواند استراحت کند، حداقل یک پرستار هر یک ساعت وضعیت بیمار را بررسی کند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: پرستار با تجربه در بیمارستان بگذارید، من تعجب می‌کنم در این ساعت شب، حتی یک نورولوژیست و یا یک پزشک متخصص در هیچ‌یک از بخش‌های این بیمارستان وجود ندارد. این کمبودها تقصیر آقای محرابی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و من به هیچ عنوان نمی‌گذرم.

وی خاطرنشان کرد: این نحوه ارائه خدمات در بیمارستان قائم(عج) مشهد، به هیچ عنوان درست نیست، شما بچه انقلاب هستید، چرا یک پزشک متخصص در بیمارستان وجود ندارد، شاید مادر خودتان در اینجا نیاز به خدمات درمانی داشته باشد.

گفتنی است بسیاری از همراهان بیماران بستری در بیمارستان قائم مشهد (عج) هنگام بازدید وزیر از این بیمارستان خواستار رسیدگی سریع به کمبودها در حوزه درمان و مشکلات این بیمارستان شدند.

یکی از همراهان بیمار خطاب به وزیر بهداشت که در حال بازدید از بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) بود، گفت: التماس می‌کنم به فکر ما باشید و مشکلات بیمارستان را برطرف کنید. نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان بسیار نامطلوب است. من پدرم را از عصر روز گذشته که سکته کرده بود به بیمارستان آوردم، اما چندین ساعت بر روی تخت در راهروهای بیمارستان بدون حتی رسیدگی یک پرستار افتاده بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به این همراه بیمار وعده رسیدگی سریع به مشکلات و بهبود نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران داد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان