اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. تير 1397 - 23:47   |   کد مطلب: 29501
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت‌ بهداشت با رد اظهارات رییس انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: وزارت بهداشت از رییس انجمن واردکنندگان شکایت می‌کند و ایشان باید اظهارات خود را ثابت کند و بگوید وزارت بهداشت به‌جز خودروهای امدادی چه خودروی دیگری وارد کرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از برترین ها، بانک مرکزی، فهرست واردکنندگان خودرو که ارز دولتی گرفته اند را منتشر کرد. بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی درباره ارز دولتی تخصیص یافته به شرکت‌های واردکننده خودرو نشان می‌دهد که حدود ۴۹۰۰ دستگاه خودروی خارجی با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده است.

در این لیست نام وزارت بهداشت نیز به چشم می خورد.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گویی با خبرنگار انتخاب، درباره وجود نام وزارت بهداشت در لیست منتشرشده شرکت های وارد کننده ی خودرو توسط بانک مرکزی گفت: بر اساس لیست، وزارت بهداشت خودرو 1500 تا 2000 سیسی وارد کرده. این در حالی است که کد آمبولانس مشخص است و این کد مختص آمبولانس نیست. اگر در لیست نگاه کنید، آنها که کد آمبولانس خورده اند، مشخص هستند. من نمی دانم وزارت بهداشت چه وسیله ای را آورده که در این لیست دیده می شود؛ ارز زیادی هم گرفته است. اکنون خودمان هم تلاش می کنیم ببینیم می توانیم بفهمیم که چه خودرویی آورده اند.

در پی این ادعا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت‌ بهداشت با رد اظهارات رییس انجمن وارد کنندگان خودرو که گفته بود که ما این آمبولانس های گفته شده را ندیدیم، به خبرنگار ایسنا گفت: وزارت بهداشت از رییس انجمن واردکنندگان شکایت می‌کند و ایشان باید اظهارات خود را ثابت کند و بگوید وزارت بهداشت به‌جز خودروهای امدادی چه خودروی دیگری وارد کرده است.

دکتر زارع نژاد بار دیگر تاکید کرد که وزارت بهداشت از محل ۱۸ میلیون یورو ارز به جز آمبولانس خودروی دیگری وارد نکرده و اگر هر خودوریی غیر از این توسط وزارت بهداشت وارد شده است، گمرکات کشور لیست آن را منتشر کند.

وی با رد اظهارات رییس انجمن وارد کنندگان خودرو که گفته بود که ما این آمبولانس های گفته شده را ندیدیم گفت: سری به مناطق محروم بزنید تا ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان