اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 16299
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما به دستور رهبر انقلاب پا به این عرصه گذاشته‌ایم و قطعاً تا بر این ناهنجاری غلبه نکنیم از این عرصه خارج نمی‌شویم.
سپاه پاسداران به‌ عنوان پیش‌مرگان ملت مسلمان ایران برای رفع محرومیت مناطق حاشیه‌ نشین تمام توان خود را به کار می‌گیرد/ تا بر ناهنجاری غلبه نکنیم از این عرصه خارج نمی‌شویم

به گزارش صبح الوند به نقل از صبح توس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، دقایقی پیش در مراسم افتتاح ۱۶۵ پروژه مشترک بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری در حاشیه شهر مشهد، اظهار داشت: امروز مشهد میزبان فرمانده بزرگ و شهیدی بوده که در جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از حیثیت و کرامت مسلمانان در عملیات اخیر نبل الزهرا(س) به شهادت رسید.

وی افزود: خوشحالم که امروز می‌توانم از اقدامات مفیدی که برای حاشیه شهر مشهد انجام شده تشکر کنم.

سلامی خاطر نشان کرد: ما به عنوان خادمان و پیش‌مرگان ملت مسلمان ایران در اینجا و در این لباس سبز اعلام می‌کنیم که تمام توان خود را به کار می‌گیریم که محرومیت در این منطقه زدوده شود.

وی تأکید کرد: ما به دستور رهبر انقلاب پا به این عرصه گذاشته‌ایم و قطعاً تا بر این ناهنجاری غلبه نکنیم از این عرصه خارج نمی‌شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان افزود: امیدواریم به یاری خدا هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت منطقه کم‌برخوردار و حاشیه شهر مشهد باشیم و در این زمینه تلاش خود را خواهیم کرد اما باید توجه داشت که ما در این مسیر نیازمند مشارکت همه عزیزان دست‌اندرکار هستیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان