اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 13:59   |   کد مطلب: 16352
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از پيگيري کارشناسي موضوع سرقت کابل هاي فشار قوي در ايستگاه راه آهن اين شهرستان و دستگيري يک نفر سارق در اين خصوص خبر داد .
سارق کابل های فشار قوی راه آهن دستگیر شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان اظهار داشت: چندي پيش پرونده اي به پليس آگاهي شهرستان مبني بر وقوع چند فقره سرقت کابل فشار قوي از ايستگاه راه آهن اين شهرستان در مقاطع و فاصله زماني مختلف با ارزش ريالي حدود 250 ميليون ريال واصل و بلافاصله تيم ويژه آگاهي تشکيل و اقدامات تخصصي و کارشناسي در خصوص کشف علمي اين بزه آغاز شد.

وی گفت: در پي انجام اقدامات فعال و همچنين انجام اقدامات گسترده انتظامي و اطلاعاتي توسط تيم پليس آگاهي و بهره گيري از منابع و امکانات اطلاعاتي همچنين رصد مطلوب و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي در نهايت يک نفرمتهم داراي سابقه چندين فقره سرقت شناسايي که پس از هماهنگي با مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

اقبالیان اظهار کرد: پس از انجام بازجويي هاي فني- تخصصي و تکميلي، در نهايت متهم لب به اعتراف گشود و ضمن معترف شدن به بزه انتسابي خود اذعان داشت که در هنگام انجام سرقت هاي خود از غفلت نگهبان ايستگاه استفاده نموده و وارد انبار نگهداري کابل هاي فشار قوي سيم برق شده و پس از قطع کابل و به سرقت بردن همچنين فروختن آن مجددا اين اقدام مجرمانه را مرتکب مي شده است.

وی با تاکيد بر اين موضوع که تمامي اقدامات انتظامي و اطلاعاتي پليس جهت ارتقاء سطح توانمندي به خوبي انجام شده و در مسير کشف جرايم داراي وضعيت و رويه مطلوبي مي باشد اما بايد توجه داشت که مشارکت آحاد جامعه در جهت افزايش سطح هوشياري و انجام اقدامات پيشگيرانه برابر توصيه هاي پليس به خوبي ميتواند زمينه دستيابي به امنيت و آسايش پايدار را فراهم سازد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان