اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 16388
فرمانده انتظامی فامنین خبر داد:
دستبند پليس بر دستان 16سارق و خرده فروش مواد مخدر
فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از دستگيري 16 نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي خبر داد.
دستبند پليس بر دستان 16سارق و خرده فروش مواد مخدر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ نوري با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهرستان به ويژه در مناطق آلوده و جرم خيز، اظهار داشت: برخورد جدي و قاطع و مقتدرانه پليس با مخلان نظم و امنيت و کساني که بخواهند آرامش شهروندان را برهم زنند را از اولويت هاي انتظامي اين شهرستان است.

وي گفت: در اين راستا طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و نيز برخورد با خرده فروشان موادمخدر با هماهنگي مقام قضايي به صورت مستمر در اين شهرستان اجرا و طي 15 روز گذشته اين طرح با شدت بيشتري در اين شهرستان اجرا شد.

نوری اظهار کرد: در اين طرح پس از شناسايي تعدادي از منازل خرده فروشان موادمخدر، ماموران اقدام به بازرسي از منازل آنان كرده و ضمن دستگيري 7 نفر خرده فروش موادمخدر  و 4 نفر معتاد پرخطر در بازرسي از منزل آنان 157 گرم شيشه و مقاديري ترياک را کشف كردند.

وی در ادامه از توقيف يک دستگاه خودرو کاميون حامل خيار خبر داد و اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده از خودرو موصوف نيز 2 کيلوگرم ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه دستگيري 5 نفر سارق منزل، موتورسيکلت و خودرو و همچنين توقيف 38دستگاه خودرو و 59 دستگاه موتورسيکلت متخلف را از ديگر اقدامات انتظامي شهرستان در راستاي اجراي طرح موصوف برشمرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان