اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 14:23   |   کد مطلب: 16489
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) در مراسم گلریزن جبهه مقاومت همدان گفت:کمک به جبهه مقاومت از تهیه جهیزیه نوعروسان نیز واجب تر است.
کمک به جبهه مقاومت از تهیه جهیزیه نوعروسان نیز واجب تر است

به گزارش صبح الوند  به نقل از شبنم ها؛ فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم گلریزان جبهه مقاومت  در جمع بانوان همدانی اظهار داشت: به دلایلی شهادت خیلی از شهدا علنی نمی شد و پس از شهادت سردار رشید مدافع حرم ،حاج حسین همدانی شهادت این عزیزان علنی شد .

سردار مهدی فرجی با بیان این ملطب که در حال حاضر هفته ای 7 الی 10 نفر از عزیان ما به مقام رفیع شهادت نائل می شوند افزود:البته  در مقایسه با کشور های نیجریه و افغانستان به نسبت شهدای ایرانی کمتر هستند.

وی افزود:از آنجا که گروه تکفیری داعش ، تشیع را مشرک قلمداد می کند و اسرائیل را کافر، از بین بردن تشیع را در اولویت می داند.

سردار فرجی خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: در زمان کنونی کمک به جبهه مقاومت از تهیه جهیزیه نوعروسان نیز واجب تر است .چرا که مردم سوریه اکنون جور همه مردم را می کشند.

وی افزود: جبهه مقاومت و شهدای حرم با جانفشانی و نثار خون خود باعث امنیت برای نظام و مردم شده اند لذا ما با کمک به جبهه مقاومت با رزمندگان دین خود را به شهدای حرم ادا نمائیم

 در این مراسم همچنین سرهنگ پاسدار حسن برزگرگفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.

وی با بیان خاطره ای از شهید مرتضی ترابی کمال افزود: شهدای مدافع حرم جان خود رابرای دفاع از کشور، ملت ، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تشکر از پاسدارانی  فرم کسر حقوق جهت کمک به جبهه مقاومت پر کرده اند  گفت: در همه پایگاه ها برنامه ریزی شده تا افرادی که مایل اند  به جمع آوری کمک برای جبهه مقاومت بپردازند.

 حسن ختام این مراسم معنوی بیان خاطرات همسر شهید فانوسی بود که گفت: ما 9 آبان 81 ازدواج کردیم و من 9 آبان 94 فهمیدم که خدا چه عمت بزرگی را به من عطا کرده بود.

وی افزود شهید فانوسی 14 سال در دفاع از مرزهای کشور خدمت کرد و سر انجام در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

این مراسم که با حضور خیرین همدانی و بانوان خیراندیش  صورت گرفت کمک های نقدی ومقداری طلا  برای کمک به  رزمندگان جبهه مقاومت و مردم سوریه جمع آوری شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان