اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 17:49   |   کد مطلب: 16524
واکنش فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به توهین روزنامه قانون:
وازده های سیاسی، برای خوش خدمتی به امریکا تضعیف سپاه را می خواهند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپاه و بسیج به دلیل حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه ولایت، آماج حمله های وازده های سیاسی و استحاله شده های فرهنگ غرب قرار گرفته است.
وازده های سیاسی، برای خوش خدمتی به امریکا تضعیف سپاه را می خواهند

به گزارش صبح الوند، «سردار غلامعلی ابوحمزه» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره اهانت یک روزنامه معلوم الحال به سپاه و بسیج و قیاس غلط این روزنامه، گفت: این توهین هایی که به سپاه می شود تنها در راستای تفکر و نقش کلیدی سپاه و بسیج در دفاع از ولایت، اسلام و انقلاب و نظام است، چرا که آنان برای ضربه زدن به نظام راه دیگری نمی بینند.

وی اظهار کرد: از این رو این استحاله شده ها و وازده های سیاسی همسو با استکبار جهانی به شکل های مختلف برای خوش خدمتی به امریکا و هم پیمانانش سپاه را زیر سوال می برند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: به طور قاطع و صریح اعلام می کنیم که هر کسی بخواهد سپاه را تضعیف کند به شدت با او برخورد می کنیم، چرا که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این گونه افراد می خواهند نقش سپا  بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

به گزارش رودآور،  روزنامه قانون در شماره روز ۲۵ بهمن ماه سال جاری خود با درج یادداشتی عجیب و قابل بررسی در صفحه سیاسی خود، رزمندگان سپاه پاسداران را که با به خطر انداختن جان خود متجاوزین آمریکایی که وارد خاک ایران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروریستی داعش مقایسه کرد!

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان