اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 9:28   |   کد مطلب: 16903
رييس پليس آگاهي استان همدان از انهدام باند سارقان منزل و کشف 16 فقره سرقت در شهرستان ملاير خبر داد.
اعتراف سارقان منزل به 16 فقره سرقت در ملایر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان ملاير كه طي آن سارقان با شيوه و شگرد خاصي اقدام به سرقت مي کردند، رسيدگي به اين موضوع  به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران در پي تحقيقات صورت گرفته 3 نفر از سارقان را در حين سرقت شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي آنان را دستگير کردند.

زارعی اظهار کرد: پس از دستگيري سارقان در بازرسي به عمل آمده از خودرو آنان اموالي از قبيل لب تاب، دوربين عكاسي و مقاديري طلاجات كشف شد و خودرو به همراه متهمان به اداره پليس منتقل شدند.

وی افزود: در بازجوئي هاي به عمل آمده، متهمان ابتدا منكر هر گونه سرقتي شدند كه با تشويق و ترغيب آنها به بيان واقعيت و با شگردهاي خاص پليسي به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 16 فقره سرقت منزل در ملاير اقرار کردند.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: در جريان رسيدگي به اين پرونده  و بنا به اظهارات متهمان، دو تن از خريداران اموال مسروقه نيز در شهرستان كوهدشت شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي دستگير شدند.

وی اظهار کرد: كليه محل هاي سرقت با حضور مالباختگان شناسايي و مورد تائيد قرار گرفت و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام و از آن طريق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان