اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1394 - 9:26   |   کد مطلب: 16949
فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان خبرداد.
انهدام باند توزيع مواد مخدر و کشف دو دستگاه خودروی سرقتي

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محمد علي محمدي اظهار داشت: در پي خبري مبني بر اين که يک دستگاه پرايد با 3 نفر سرنشين درسطح روستاهاي کبودرآهنگ اقدام به فروش موادمخدر مي کنند، مامورن پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان اقدامات لازم را در راستاي شناسايي متهمان به عمل آوردند.

وی گفت: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد نامبردگان در يکي از روستاهاي کبودرآهنگ حضور دارند که در اين راستا ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان امداد امداد شهرستان به روستاي مورد نظر عزيمت کردند که پس از 3 ساعت استقرار درمحلي مناسب خودرو مورد نظر را که قصد تحويل دادن مواد به يکي از مشتريان داشت را رويت کردند.

محمدی اظهار کرد: پس از مشاهده سوژه عوامل انتظامي بلافاصله نسبت به دستگيري متهمان اقدام و دو نفر را به همراه مقدار 115گرم و20سانت هرويين دستگير و خودرو آنها را توقيف کردند که نفر سوم با استفاده از تاريکي شب و موقعيت روستا از محل متواري شد و دستگيري نامبرده همچنان در دستور کار پليس قرار دارد.

وی در ادامه از کشف يک دستگاه خودرو وانت تويوتا هايلوکس با سابقه سرقت از استان تهران و يک دستگاه پرايد سرقتي با سابقه سرقت از شهرستان کبودراهنگ به همراه دستگيري 2نفر سارق مغازه آرايشگري و کشف اموال مسروقه را از ديگر اقدامات انتظامي شهرستان طي 24 ساعت گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ در پايان از تشکيل پرونده و انجام اقدامات قضايي در خصوص متهمان خبرداد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان