اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 17017
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان خبر داد
اعزام 120 بسیجی طلاب و روحانیون همدان به مناطق عملیاتی جنوب
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان از اعزام 120 نفر از اعضای بسیج طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
اعزام 120 بسیجی طلاب و روحانیون همدان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش صبح الوند، علی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات بسیج طلاب و روحانیون طی امسال اظهار کرد: 120 نفر از اعضای بسیج طلاب و روحانیون طی امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی از برگزاری اردوهای تربیتی سرگروه‎های صالحین برای 60 نفر خبر داد و ادامه داد: هشت یادواره شهدای طلبه و بسیجی نیز طی امسال در سطح استان برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان با بیان اینکه یک‎هزار و 600 مبلغ نیز در سطح استان برای تبلیغ امور دینی به مناسبت‎های مختلف اعزام شده‎اند، گفت: اعزام مبلغ به اردوهای جهادی به تعداد 75 نفر از دیگر اقدامات بوده است.

وی از معرفی 10 نفر از طلاب برای دریافت وام‎ اقتصاد مقاومتی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: 450 نفر از مبلغان برای اقامه نماز و مشاوره دینی در مدارس اعزام شده‎اند

حسنی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب به تعداد 150 نفر، از کسب مقام سوم کشور در این زمینه خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با افزایش جمعیت، 10 نشست علمی افزایش جمعیت را برگزار کرده‎ایم، گفت: راه‎اندازی سایت بسیج طلاب در فضای شباب و راه‌اندازی وبلاگ در پایگاه‎های مقاومت از دیگر اقدامات بوده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان در پایان برگزاری نشست بصیرتی ـ سیاسی به تعداد 215 مورد را از دیگر برنامه‎هایی دانست که طی امسال برگزار شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان