اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 17019
رئیس تعاون روستایی نهاوند از توزیع میوه شب عید در 14 جایگاه خبر داد.
میوه شب عید شهر نهاوند در 14 جایگاه توزیع می‌شود

به گزارش صبح الوند، منوچهر ترکمان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعاون روستایی کار تنظیم بازار در توزیع میوه را به عهده دارد، اظهار کرد: امسال در 14 جایگاه میوه شب عید در نهاوند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش‌های این شهرستان نیز توزیع میوه شب عید را خواهیم داشت، گفت: در بخش‎های شهرستان یک جایگاه در گیان، یک جایگاه در برزول، یک جایگاه در فیروزآباد و یک جایگاه نیز در جهان‌آباد فعالیت می‌کنند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان نهاوند افزود: سال گذشته هشت جایگاه توزیع میوه در سطح شهرستان داشتیم و امسال به منظور رفاه حال مردم به 14 جایگاه افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این سازمان کار به منظور پیشگیری از مشکلات توزیع میوه در شب عید پشتیبانی توزیع میوه را به عهده دارد تا سوء‌استفاده‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

ترکمان به مکاتبات با جهاد کشاورزی برای توزیع میوه شب عید اشاره کرد و ادامه داد: در نظر داریم سیب توزیعی از تولیدی شهرستان باشد و فقط پرتقال را وارد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به اندازه مصرف شهرستان سیب در سردخانه‌ها موجود است و حتی می‌توانیم نیاز سایر شهرستان‌ها را تا حدی رفع کنیم.

رئیس تعاون روستایی شهرستان نهاوند یادآور شد: سال گذشته خرابی میوه در سردخانه‌های شهرستان نداشتیم و تنها خرابی میوه‌ها در مسیر انتقال به شهرستان بوده است.

وی با اشاره به فعالیت دو سردخانه در نهاوند بیان کرد: میوه‌ها در سردخانه شهرک صنعتی و شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی نهاوند نگهداری می‌شوند.

ترکمان آغاز فعالیت جایگاه‌های توزیع میوه را مطرح کرد و افزود: سال گذشته چهار روز مانده به سال نو فعالیت جایگاه‌ها آغاز شد.

وی ادامه داد: هنوز زمان قطعی آغاز فعالیت جایگاه‌های توزیع میوه شب عید مشخص نشده و با تعیین زمان دقیق اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان