اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 9:21   |   کد مطلب: 17096
معاون برنامه‎ريزي و امور عمراني فرماندار همدان از ايجاد 30 غرفه براي توزيع ميوه دولتي با پراکنش مناسب در شهر خبر داد و گفت: توزيع مرغ منجمد زماني انجام مي‎شود که احساس شود در بازار مشکلي وجود دارد.
توزیع ميوه دولتی در 30 نقطه شهر همدان/از نظر تأمين ميوه شب عيد مشکل خاصي وجود ندارد

به گزارش صبح الوند، حسين افشاري در ستاد تنظيم بازار شهرستان همدان اظهار داشت: در خصوص تنظيم بازار تدابير اصلي را مسئولان استان از ماه‎هاي گذشته آغاز کرده‎اند و دستگاه‎هاي مرتبط تدابير لازم را انديشيده است.

وي با تأکيد بر اينکه برگزاري اين جلسه فقط در راستاي هماهنگي نهايي براي مرکز استان است، گفت: در اين جلسه به موضوع نحوه نظارت، گزارشي از نحوه بازرسي‎ها و آخرين وضعيت ميوه‌هاي خريداري ‌شده و نحوه توزيع آن پرداخته مي‎شود.

افشاری با اشاره به اينکه تا فردا فهرست مراکز توزيع ميوه شب عيد در همدان اعلام مي‎شود، اظهار کرد: بايد توجه شود که نقاط توزيع در حاشيه‎هاي شهر باشد تا ترافيک در مرکز شهر کمتر شود.

وي بايد به بلوک‎هاي پرجمعيت مانند مسکن‌هاي مهر نيز توجه شود، افزود: بخش عمده تأمين و قيمت‌گذاري بر عهده جهاد کشاورزي است و جهاد کشاورزي اطمينان خاطر داده که از نظر تأمين ميوه شب عيد مشکل خاصي وجود ندارد.

معاون برنامه‎ريزي و امور عمراني فرماندار همدان گفت: ستاد قيمت‎گذاري، قيمت‎ سيب و پرتقال را با توجه به بازار، 24 ساعت پيش از آغاز توزيع تعيين مي‎کند.

وي از ايجاد 30 غرفه براي توزيع ميوه دولتي با پراکنش مناسب در شهر خبر داد و تأکيد کرد: توزيع مرغ منجمد زماني انجام مي‎شود که احساس شود در بازار مشکلي وجود دارد و قيمت‎ها منطقي نيست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان