اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 9:24   |   کد مطلب: 17254
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی:
عمل به اقتصاد مقاومتی قدرت کشور را چند برابر می‌کند
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در کشور به اقتصاد مقاومتی عمل شود به طور قطع عزت کشور چند برابر خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، عطاءالله سلطانی‌صبور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه کاری که مجلس باید به محض آغاز به فعالیت خود در سال جدید انجام دهد این است که کمیسیونی به نام کمیسیون اقتصاد مقاومتی تشکیل دهد، اظهار کرد: کمیسیون اقتصاد مقاومتی باید پیگیر منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت: عدم تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی یکی از نقطه ضعف‌هایی است که در مجلس گذشته تحقق پیدا نکرد در حالی که باید اقتصاد مقاوم‌تر شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطالبات مقام معظم رهبری باید از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری شود چراکه کار اجرایی است، افزود: دولت بیشتر وظیفه اجرایی دارد در حالی که اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: صحبت‌هایی انجام و بخشنامه‌هایی داده شده است اما باید مجلس مطالبه‌گر باشد تا این حرف‌ها و بخشنامه‌ها اجرایی شود، از طرفی به دولت نیز کمک می‌شود تا در محل‌هایی که نمی‌تواند ورود پیدا کند اقداماتی انجام دهد.

سلطانی‌صبور در ادامه مسئله اجرایی را مهمترین مسئله دانست و تصریح کرد: به عنوان یک وظیفه شرعی انگیزه اجرا باید در دولتمردان باشد چراکه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری یک وظیفه شرعی است که این مهم در جامعه گم شده است.

وی با بیان اینکه در راستای انجام وظیفه شرعی اجرای مطالبات رهبری بسترسازی نیاز است که در این زمینه باید حوزه‌های علمیه، سخنرانان، صدا و سیما و اصحاب رسانه گام‌هایی را بردارند و این مطالبه را انجام دهند، تاکید کرد: هیچ مسئولی نباید در امان بماند و مطالبه گسترده‌ای باید از طرف رسانه صورت گیرد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مطالبات رهبری محافظه و مصالحه‌بردار نیست، ادامه داد: تمام ادارات باید در زمینه اقتصاد مقاومتی برنامه داشته باشند و اگر نداشتند به چالش کشیده شوند و به مردم معرفی و مجریان خوب نیز باید تشویق شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به شعارهای سال به عنوان یک شعار نگریسته می‌شود و به عنوان مقدمه عمل نگاه نمی‌شود و گفتمان نیز نمی‌شود، افزود: نقش رسانه در زمینه تحقق شعار سال تاثیرگذار است.

سلطانی‌صبور افزود: اگر در کشور به اقتصاد مقاومتی عمل شود به طور قطع عزت کشور چند برابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند موجب قدرت کشور شود و قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در سال گذشته زیاد محقق نشد و به عنوان مسئله نخست قرار نگرفت.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان