اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1395 - 21:55   |   کد مطلب: 17334
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نسخه شفابخش اقتصاد کشور تمرکز بر اقتصاد مقاومتی است، گفت: گرچه تفاهم و تعامل با کشورهای دیگر ضروری است اما باید توجه مسئولان نظام در مرحله نخست تمرکز به اقتصاد مقاومتی باشد نه چیزهای دیگر.

به گزارش صبح الوند حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه دشمن از هر روزنه‌ای که امکان نفوذ وجود داشته باشد، رخنه می‌کند، افزود: در شرایط کنونی برای ایستادگی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان باید در مرحله نخست خود را مقاوم ساخت سپس به تفاهم و تعامل فکر کرد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد در طول تاریخ یکی از ابزارهای استعمار و استکبار دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی تاریخ که نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با استعمار و به عنوان نظام عدالت‌محور به شمار می‌آید، باید مبارزه با بی‌عدالتی را در منطقه نهادینه کند.

دشتکی تصریح کرد: نظام استکبار به طور قطع در دوران پس از انقلاب برنامه‌هایی برای نفوذ به نظام داشته است که از جمله آن استفاده از ابزار اقتصاد بوده بنابراین کشور باید برای مقابله با این ابزار دشمن برنامه‌ریزی کند.

وی اظهار کرد: دشمن با استفاده از ابزار اقتصاد درصدد کاهش میزان نفوذ ایران در منطقه است اما از آنجاکه ولی‌فقیه به عنوان دیده‌بان جبهه حق در نظام است، نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را به عنوان راهکار اصلی مبارزه با استکبار معرفی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: در شرایط کنونی تمرکز به اقتصاد مقاومتی و مهیا کردن زیرساخت‌های تحقق این مهم از اولویت‌های کاری هر دستگاهی است که البته باید توجه داشت در فراهم کردن زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی، به جای اتکا به منابع و سرمایه‌های دولتی باید به مردم متکی بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان