اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 20:17   |   کد مطلب: 17407
نماینده مردم تویسرکان در مجلس خواستار شد
بازنگری قوانین حوزه اقتصاد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بازنگری قوانین حوزه اقتصاد به منظور عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محمد‌مهدی مفتح  در نخستین شورای اداری تویسرکان در سال جاری با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی‌ مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد اظهار کرد: توجه به مسائل اقتصادی مهمترین رکن در حل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی ما مبتنی بر انقلاب اسلامی است، افزود: اقتصاد مقاومتی، الگوی ارزشمندی است که با حفظ ارزش‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی برای اداره حوزه اقتصاد در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در خصوص شعار سال اقدامات خوبی انجام داده و یا در دست اجرا دارد، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده و ساماندهی و جهت‌دهی همه دستگاه‌ها به منظور اجرایی شدن این مهم در حال انجام است.

وی با اشاره به بازنگری قوانین حوزه اقتصاد به منظور عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی بیان کرد: امیدواریم با تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی» شاهد نتایج مثبت آن در زندگی مردم باشیم.

مفتح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات قانونمند و سالم در تویسرکان افزود: انتخابات هفتم اسفندماه با تلاش و بی‌طرفی همه مسئولان و حضور یکپارچه مردم در شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: ارائه خدمات مطلوب از سوی ستاد خدمات سفر و مسئولان امر در ایام نوروز، رضایت‌مندی مردم و مسافران را در بر داشت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه باید شأن خدمتگزاری به مردم را برای خود بسیار بالا و مقدس بدانیم، تأکید کرد: مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم از همه فرصت‌ها به نحو شایسته استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هدف مسئولان فقط کار و تلاش برای خدمت به جامعه باشد، گفت: در راستای پیشرفت همه‌جانبه شهرستان باید برنامه‌ریزی و همتی بلند داشته باشیم.

مفتح با اشاره به وجود همراهی و همدلی در بین مسئولان و مردم در تویسرکان، بیان کرد: همه موظف به استفاده درست و به موقع از سرمایه‌های ارزشمند در راستای توسعه شهرستان هستیم.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی مدیران شهرستان با مسئولان اجرایی نهاد مربوطه در استان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب بودجه و منابع برای تویسرکان تعصب داشته باشند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس مطلع‌ بودن از بودجه شهرستان و برنامه‌های مربوطه را از سوی مسئولان یک ضرورت دانست و افزود: همه باید دلسوزانه برای اخذ منابع به منظور رفع مشکلات، پاسخ به نیازها و تقویت همه‌جانبه تویسرکان با اهتمامی ویژه وارد کار شویم.

وی با بیان اینکه باید نحوه برخورد با مردم کاملاً مؤدبانه و صادقانه باشد، تصریح کرد: دستگاه‌ها در هنگام مراجعه مردم، راهنمایی لازم را داشته باشند چرا که همه ما خدمتگزار مردم هستیم.

مفتح با تاکید بر اینکه مهمترین کار ما در شهرستان اشتغال‌زایی است، بیان کرد: ایجاد شغل با توسعه تولید و صنعت صورت می‌گیرد، پس همه باید برای ورود سرمایه‌گذار تلاش کرده و مشکلات را در چارچوب قانون حل کنیم.

وی با بیان اینکه تویسرکان بیشترین نیازمندی به خدمت را در استان دارد، تصریح کرد: لازم است همه با همت بلند و بهره‌مندی از فرصت‌ها تویسرکان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه فعال‌سازی واحدهای صنعتی غیرفعال از سوی دولت گفت: به منظور استفاده از فرصت ایجاده شده از سوی دولت برای این امر، باید با پیگیری‌های لازم سهم شهرستان را بگیریم.

امام جمعه تویسرکان نیز با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبری با مضامین مختلف گفت: باید برای تحقق «اقتصاد مقاومتی» با همت والا تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی روان‌سازی امور اداری و خدمات به مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی را حائز اهمیت دانست و ادامه داد:  تویسرکانی‌های توانمند مقیم خارج از شهرستان برای پیشرفت و توسعه شهرستان جذب شوند.

وی با تأکید بر اینکه با اقدام عملی، اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، بیان کرد: باید برای مقاوم کردن اقتصاد کشور با برنامه‌ریزی، تلاش را سرلوحه امور قرار دهیم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان