اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 28063
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اغتشاشگران یکشنبه گذشته تویسرکانی نبودند گفت: دولت و مسئولان پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند
مفتح

به گزارش صبح الوند، محمد مهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان از پیشینه درخشان مذهبی، فرهنگی و تاریخی برخوردار است و مجاهدت‌های مردم این شهرستان در جریان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس صفحات درخشانی را در تاریخ خود رقم زدند.

وی افزود: تویسرکان بیش از 755 شهید را در راه انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های متعالی آن تقدیم کرده و مردم آن همواره از پیشروان دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بوده و هستند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تصریح کرد: آشوبگرانی که روز یکشنبه در تویسرکان دست به اغتشاش و تخریب اموال عمومی زدند تویسرکانی نبودند و از بیرون از شهرستان هدایت شده بودند.

وی با بیان اینکه بیان مطالبات در عرصه‌های مختلف و به ویژه حوزه مشکلات اقتصادی و معیشتی از سوی مردم کاملاً به حق و مورد تایید است تاکید کرد: آنهایی که از سوی دشمنان ملت و نظام ایران از طریق منابع عظیم مالی، رسانه‌های گسترده و مسموم غربی و صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع عربی مانند آل سعود حمایت می‌شوند از مردم ایران نیستند و حسابشان از منتقدان اقتصادی جدا است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دولت و همه مسئولان باید از تمامی ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌ها در مسیر برطرف کردن مشکلات و به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی استفاده کنند و پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان