اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 14:55   |   کد مطلب: 17512
مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان:
تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ورود زنان است
مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه هر کس به سهم خود باید در تحقق شعار سال تلاش کند؛ یکی از ارکان تحقق این مهم را بانوان جامعه دانست.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، هادی حسینی‎بیدار در مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: سال گذشته به لحاظ کم‎آبی سال سختی بود اما با تلاش شبانه‎روزی همکاران در اداره آب توانستیم این سال سخت را سربلند پشت سر بگذاریم.

این مسئول با اشاره به اینکه پشت سر هر مرد موفقی همسری صبور و باگذشت است، افزود: اگر صبوری، ایثار و کمک زنان در خانه نباشد مردان نمی‎توانند در عرصه‌های جامعه موفق ظاهر شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر لزوم توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، یکی از ارکان تحقق این مهم را بانوان جامعه دانست و گفت: امیدوارم همه با عزم جدی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش داشته باشیم و کارها را به درستی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه هر کس به سهم خود باید در تحقق این شعار تلاش داشته باشد، افزود: ما هم به عنوان خانواده شرکت آب، شبانه‎روز تلاش می‌کنیم تا با استفاده از داشته‌های شرکت، آب سالم و پاکی را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان