اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 8:29   |   کد مطلب: 17526
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند:
پرداخت 33 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان نهاوندی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند گفت: در راستای توانمندسازی و فراهم نمودن اشتغال خانواده های محروم و نیازمند در سال گذشته تعداد 248 فقره وام خودکفایی با اعتبار 33 میلیارد و 463 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردیده است .

به گزارش صبح الوند، علی کاویانی گفت : پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح های کارانگیزی ، توان افزایی ، خودکفایی و کارآفرینی در زمینه های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی ، فعالیتهای صنفی و خدماتی و غیره صورت می گیرد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند اظهار داشت : از این تعداد وام پرداختی به خانواده های تحت حمایت ، 66 فقره با اعتبار 10 میلیارد و 833 میلیون ریال از منابع کمیته امداد و 182 فقره با اعتبار 22 میلیارد و 630 میلیون ریال از منابع بانکی به مددجویان نیازمند پرداخت گردیده است .

کاویانی بیان داشت : اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانوادههاي نيازمند ، با اتخاذ سياستهاي مؤثر و كارآمد ، در رأس اهداف و برنامههاي كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانوادهها و نيل به استقلال اقتصادي است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان