اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 11:29   |   کد مطلب: 13657
استاندار همدان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان بیش از ۲۹۰۰ میلیارد تومان دستاورد برای مردم داشته است.
دستاورد ۲۹۰۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به همدان

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت با اشاره به بیست و دومین سفر استانی هیئت دولت به استان همدان اظهار داشت: همه پروژه‎ های مصوب سفر رئیس جمهور باید تا سال آینده در استان اجرایی شود.

وی گفت: سفر پر خیر و برکت کاروان تدبیر و امید به استان همدان دستاوردهای بسیار بزرگی را برای مردم شریف استان همدان به همراه داشته است.

نیکبخت اظهار کرد: دستاورد این سفر بیش از ۲۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: با توجه به این دستاورد بزرگ، اکنون مدیران استان باید پیگیریهای لازم را برای عملیاتی شدن آنها انجام دهند تا بتوان به وعده‌‎های داده شده عمل کرد.

استاندار همدان خطاب به مدیران استان گفت: تمامی وعده‎ها و مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به همدان انجام شده باید در دو سال باقی مانده دولت اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توسعه استان با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: بیش از 880 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان انجام می‌شود که البته این میزان در حال افزایش است.

نیکبخت افزود: در این سفر مصوب شد که برای 42 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی استان همدان 847 میلیارد تومان اعتبار به استان واگذار شود.

وی گفت: در این سفر همچنین مصوب شد که بانک های استان، 1200 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاه‎‌های اقتصادی پرداخت کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان