اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 10:53   |   کد مطلب: 13645
دفتر رئیس‌جمهوری با انتشار پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم با ایمان و غیور خطه زرخیز و فرهنگ‌پرور استان همدان، تأکید کرد: استان تمدن‌ساز همدان شایسته توجه و رسیدگی مسئولان اجرایی کشور بوده و این راهبردی است که دولت تدبیر و امید با تکیه بر تمامی امکانات، تحقق آن را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.
قدردانی رئیس‌جمهوری از مردم استان؛ استقبال همدانی‌ها کم‌نظیر بود

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن پیام دفتر رئيس‌جمهوری به این شرح است:

مردم با ایمان و غیور خطه زرخیز و فرهنگ‌پرور همدان با استقبال کم‌نظیر خود در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، شور و نشاطی تازه آفریدند و با نمایشی باشکوه از همدلی و همزبانی ملت و دولت، آغازی پرنشاط را برای هفته دولت رقم زدند و عظمت اقتدار سیاسی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشکارتر ساختند.

استان تمدن‌ساز همدان در سایه‌سار الوند سرافراز، همواره بستر پرورش مردمانی دلاور و سربلند و نخبگان و دانشمندانی سرآمد بوده است که انوار حضور ماندگارشان روشنایی‌بخش دیدگان هر مشتاق علم و جویای معرفت است.

یقیناً این کانون علم و تلاش، برای پویایی افتخارآمیز خود، شایسته توجه و رسیدگی مسئولان اجرایی کشور است؛ راهبردی که دولت تدبیر و امید با تکیه بر تمامی امکانات، تحقق آن را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

بی‌شک اجرایی شدن تصمیماتی که در این سفر اعلام شد با اتصال راه‌آهن همدان و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی، صنعتی و معدنی و فراهم آمدن زمینه حضور پرنشاط و مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان منطقه، در آینده‌ای نزدیک آینده‌ای پرامیدتر برای شکوفایی و توسعه استان را رقم خواهد زد.

بر خود فرض می‌دانیم از همراهی و همدلی صمیمانه اقشار مختلف مردم با کاروان دولت تدبیر و امید، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه همدان، ائمه گرامی جمعه و جماعات، روحانیت معظم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، هنرمندان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، ورزشکاران، کشاورزان، جوانان پرشور، عموم اصحاب رسانه، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم. از خداوند بزرگ توفیق خدمت بیشتر و مؤثرتر به مردم قدرشناس و تلاشگر این استان را مسألت داریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان