اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 15:38   |   کد مطلب: 13662
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آمریکای جهانخوار ترور را با ترور مسئولان و مردم مظلوم ایران آغاز کرد و این عمل زشت و ناپسند را به منافقین داد که این گروهک تروریستی تاکنون بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران را ترور کردند.
تروریسم، زائیده آمریکای جنایتکار است/شهیدان رجایی و باهنر، اسوه ایی برای تمامی دولتمردان

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با دعوت همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی نورانیتی با خود دارد که انسان را به کمال و سعادت رهنمود می‌سازد و ما را از گناه می‌رهاند.

وی سپس با اشاره به هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان  عزیز، رجایی و باهنر اسوه عدالت، اخلاص، ایثار و شهامت برای آحاد مردم ایران به ویژه دولتمردان خستگی ناپذیر ما بودند.

محمدی سپس با اشاره به بیست و دومین سفر استانی هیئت دولت به همدان اظهار کرد: بحمدالله سفر هیئت دولت به استان همدان مصوبات بسیار خوبی به همراه داشت.

وی افزود: از مردم شریف و فهیم همدان که استقبال آبرومندانه‌ای از دولتمردان به‌ جا آورند بسیار ممنون هستم، چراکه آبروی استان خط قرمز من است.

نماینده ولی فقیه در استان از تلاش های شبانه روزی استاندار و همكارانش جهت جذب بودجه  و امکانات مناسب براي استان همدان تشکر کرد.

وی گفت: با وجود تحریم ها و وضع مالی کشور و کاهش  شدید قیمت نفت ایران، مصوبات بسیار خوبی در سفر رییس جمهوری به همدان به تصویب رسید.

محمدی سپس به موضوع حکومت و دولت در جامعه اسلامی اشاره کرد اظهار کرد: حکومت و رهبری از ضروریات جامعه بشری است.

وی افزود: اگر حکومت در جامعه نباشد، هرج و مرج رخ داده و جان، مال و ناموس مردم به خطر خواهد افتاد.

امام جمعه همدان گفت: حکومت نباشد قانون جنگل در جامعه حاکم می‌شود کما اینکه حکومت صدام بهتر از سلطه داعش بر عراق بود.

وی با اشاره به سازش امام علی (ع) با سه خلیفه قبل خود، اظهار کرد: امیرالمومنین علی (ع) معتقد بودند که داشتن حکومت بهتر از نبود آن است.

محمدی با اشاره به اینکه ترور اکنون جهانی شده است، افزود: آمریکای جهانخوار ترور را با ترور مسئولان و مردم مظلوم ایران آغاز کرد و این عمل زشت و ناپسند را به منافقین داد که این گروهک تروریستی تاکنون بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران را ترور کردند.

وی گفت: معظل ترورسیم باید از جهان ریشه کن شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با هدایت ها و رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی می کنند و  با درایت در برابر هجمه دشمن ایستاده و تمامی فتنه های آنان را بی اثر خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان