اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 15:11   |   کد مطلب: 14896
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
دشمن با نفوذ خود به دنبال تخریب فرهنگ حیا و عفت در جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به پروژه نفوذ دشمنان در کشور گفت: دشمنان نظام اسلامی با نفوذ خود به دنبال تخریب فرهنگ حیا، عفت و خدامحوری است .
دشمن با نفوذ خود به دنبال تخریب فرهنگ حیا و عفت در جامعه است

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، با دعوت از خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی، با اشاره به جنایات تروریست های داعش و حمایت های همه جانبه استکبار جهانی از آنان اظهار داشت: تروریست های داعش همانند قشون عمر سعد، به نام دین جنایات زیادی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به حوادث هفته گذشته در کشور فرانسه گفت: آمریکا و برخی کشورهای منفعت طلب اروپایی از حامیان اصلی تروریست های داعش در عراق و سوریه بودند، اما امروز شاهدیم آتشی را که خودشان برافروخته اند دامانشان را گرفته است.

محمدی با اشاره به جنایات وحشیانه داعش در حق مردم مظلوم سوریه اظهار کرد: این جنگ وحشیانه حاصلی جز آوارگی و درماندگی مردم مظلوم سوریه در بر نداشته است.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان فروپاشی گروهک داعش افزود: سردار همدانی ‎ها و امثال ایشان برای ترویج اسلام و مقابله با اسلام آمریکایی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به جنگ با باطل رفته‎اند و قطعا پیروزی با رزمندگان اسلام خواهد بود.

امام جمعه همدان گفت: همه دنیا امروز فهمیده است که  تروریست های تکفیری وهابی داعش، عبرت پذیر نیستند.

وی اظهار کرد: چرا کشورهایی که تا دیروز از حامیان داعش بودند و در قبال پنج سال جنایات آنها در حق مردم مظلوم سوریه و عراق ساکت بودند به یکباره و پس از حوادث فرانسه درصدد مقابله با این گروه تروریستی برآمده اند.

محمدی سپس با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه افزود: ر عرصه حفظ فرهنگ اسلامی، باید نهادهای فرهنگساز در راستای تبیین و ترویج فرهنگ دینی وارد عرصه شوند.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمنان در کشور گفت: دشمنان نظام اسلامی با نفوذ خود به دنبال تخریب فرهنگ حیا، عفت و خدامحوری است .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان