اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 15571
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رجب طیب اردوغان در سفر به عربستان سعودی با مسئولان ارشد این کشور لابی کرده تا گروه‌های تروریستی تکفیری بخصوص داعش را تقویت کنند تا چند صباحی بیشتر بر مَسند ریاست تکیه بزنند.
سفر اردوغان به عربستان فقط برای تقویت داعش بود/انسان‌ کشی داعشی ها تمامی ندارد

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، با دعوت از خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی اظهار داشت:  تقوای الهی همان تقوایی است که حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) پیشه کرده بودند چراکه این نوع از تقوا همه شئون زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی گفت: تنها راه فرار از شعله های سوزان جهنم در آخرت تقواست و اگر تقوا پیشه کنیم مرگ راحت می شود.

محمدی اظهار کرد: خداوند متعال ملاک ارزش‌گذاری انسان را در دنیا و آخرت تقوا دانسته و فرموده که بزرگوارترین شما در نزد خدا، با تقواترین شماست. 

وی افزود: سیره پیامبر عظیم الشان اسلام باید به عنوان سرمشق همه مسلمانان عالم در همه امور زندگی قرار گیرد.

امام جمعه همدان گفت: متاسفانه امت واحده اسلام هنوز که هنوز است نتوانسته اند آنچنان که باید سیره این پیامبرنور و رحمت را برای خود اسوه و الگو قرار دهند.

وی اظهار کرد: پیروی از سیره پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یکی از راه های تقویت تقوای الهی به شمار می رود.

محمدی به شیوع جنگ در کشورهای اسلامی و برخی دیگر از کشورهای جهان افزود: یکی از علائم ظهور حضرت حجت (عج) این است که نصف جمعیت جهان می‌میرند چراکه دنیا پر از ظلم و ستم و ناعدالتی می‌شود.

وی ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی به هموطنان اقلیت های دینی گفت: امروز همه ما شاهد بودیم که برخی کشورهای حامی تروریست و جنگ افروزی در منطقه از ترس حملات تروریستی داعش حتی جرات نکردند جشن سال نو را برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به سفر رئیس جمهور ترکیه به عربستان اشاره کرده و اظهار داشت: رجب طیب اردوغان در سفر به عربستان سعودی با مسئولان ارشد این کشور لابی کرده تا گروه‌های تروریستی تکفیری بخصوص داعش را تقویت کنند تا چند صباحی بیشتر بر مَسند ریاست تکیه بزنند.

وی افزود:  به لطف الهی و تلاش همه مدافعان حرم آل الله، تروریست های تکفیری و داعش در سوریه شکست خورده و در حال لشکرکشی به مناطق دیگر جهان هستند.

محمدی گفت: متاسفانه انسان کشی تروریست ها تمامی ندارد زیرا خوی وحشی گری و حیوانی آنها بسیار زیاد است.

وی سپس با انتقاد از برگزاری جشن های طلاق در سطح کشور و استان اظهار کرد: متاسفانه برپایی جشن طلاق نشان از عقب‌گرد فرهنگی ما است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: متاسفانه تمام ارزش‌های اصیل انسانی فراموش شده و مردم به مسائلی که ارزش چندانی ندارند وابسته شده‌اند.

وی از همه خیرین خواست تا به اندازه توان خود در زمینه کمک به ازدواج جوانان قدم بردارند

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان