اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. دى 1394 - 14:31   |   کد مطلب: 15442
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در جلسه میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری عنوان شد که برخی از افرادی که در آزمون رد شده‎اند اقدام به ثبت نام برای خبرگان رهبری کرده‌اند.
برخی از افراد ثبت نامی صلاحیت ورود به خبرگان را ندارند/9 دی یوم الله است

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، با دعوت از خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و خجسته زاد روز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)  اظهار داشت: هفته وحدت و ایام میلاد خجسته حضرت رسول اکرم (ص) بهترین فرصت برای تحکیم اتحاد و یکدلی بیشتر بین برادران اهل تسنن و اهل تشیع است.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه عظیم و ماندگار 9 دی گفت: روز نهم دی یوم الله است و این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

محمدی اظهار کرد: نهم دی مانوری به منظور اعلام آمادگی ملت شجاع و ولایتمدار ایران اسلامی برای مقابله با فتنه ها است.

وی افزود: می بایست مراسم بزرگداشت این روز با شور و شکوه ویژه ای برگزار شود و فلسفه شکل‌گیری این واقعه عظیم بازخوانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان سپس با اشاره به حماسه آفرینی مردم ولایتمدار و شهیدپرور همدان در روز هفتم دی ماه گفت: مردم همیشه در صحنه همدان در دفاع از نظام و ولایت در روز هفتم دی ماه برای مواجهه با غائله شوم و خطرناک فتنه 88 به میدان آمدند و همچون گذشته پیش قدم دفاع از انقلاب و رهبری بودند و هستند.

وی اظهار کرد: حضور مردم همدان در هفتم دی ماه  ناشی از اوج بصیرت و ولایتمداری مردم این دیار است.

محمدی سپس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نشان از ایمان و پایبندی مردم به انقلاب است.

وی گفت: مطمئن باشید که حضور حداکثری مردم در انتخابات های پیشرو و انتخاب افراد اصلح، می‌تواند سرنوشت کشور را به سوی سعادت سوق دهد.

امام جمعه همدان با اشاره به روز پایانی ثبت نام کاندیداهای مجلس خطاب به کاندیداهای خبرگان و مجلس اظهار کرد: کاندیداها باید خود را به اصل تقوا تجهیز کنند، زیرا عرصه انتخابات در عین اینکه مبارک است در صورت عدم تجهیز به اصل تقوا، می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

وی افزود: در قرآن مجید آمده که بعضی از حرکت‌ها و مسئولیت‌ های افراد، نماد تقوا، خداشناسی، ایمان و اعتقاد انسان است و باید این مهم مد نظر همه عزیزان قرار گیرد.

محمدی سپس با اشاره به برگزاری جلسه میان‌ دوره‌ای خبرگان رهبری گفت: در این جلسه عنوان شد که متاسفانه برخی از افرادی که در آزمون رد شده‎اند اقدام به ثبت نام برای خبرگان رهبری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: این کار برخی از افراد اصلا درست و صحیح نیست.

امام جمعه همدان افزود: شاید بعد از رد صلاحیت این افراد، برخی از آنها به شائبه‌ها و شایعاتی در سطح جامعه دامن زنند در صورتی که از اول صلاحیت ورود به این عرصه را نداشتند.

وی خطاب به کاندیداها گفت: در جریان رقابت انتخاباتی باید از دروغ و افترا دوری کرد.

محمدی اظهار کرد: عرصه انتخابات مجلس و خبرگان در عین حال که بسیار مبارک است در صورت عدم تجهیز به اصل تقوا، می‌تواند بسیار خطرناک و نامیمون باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان