اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. بهمن 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 16254
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همه باید در مقابل شورای نگهبان تمکین کنیم زیرا این نهاد قانونی است و اگر تصمیم آن مورد قبول ما نیست، باید خودمان را اصلاح کنیم.
بجای دخالت در کار شورای نگهبان خود را اصلاح کنید/همه باید در مقابل شورای نگهبان تمکین کنیم

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با دعوت از خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی اظهار داشت: ملاک ارزش‌گذاری انسان را در دنیا و آخرت تقوا است.

وی گفت: تنها راه فرار از شعله های سوزان جهنم در آخرت تقواست و اگر تقوا پیشه کنیم مرگ راحت می شود.

محمدی اظهار کرد: خداوند متعال هیچ امر فسادی را دوست ندارد و ما باید فسادها را ریشه‌کن کنیم و کارهای صلاح‌ ها را بکاریم.

وی سپس با اشاره به وجود افراد صالح و ناصالح در جهان افزود: همه جنگ ها و دردهای بشر بین دو کلمه صالح و ناصالح است.

امام جمعه همدان سپس با اشاره به پیشرو بودن انتخابات 7 اسفند گفت: در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی، افراد بسیاری به میدان آمدند و باید صالح‌ترین‌ها، توانمندترین‌ها و باتقواترین‌ها را به مجلس بفرستیم.

وی اظهار کرد: باید با همدلی و یکرنگی مجلسی توانمند ایجاد کنیم تا مجلسیان هم در راه صلاح کشور گام بردارند.

محمدی افزود: نماینده گانی چون شهید مدرس باید به مجلس بروند تا با صلابت خود جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی خطاب به مردم گفت: مراقب باشید گول تبلیغات وسوسه انگیز را نخورید و به نماینده ای ولایی و کاربلد رای بدهید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: تا آخرین زمان ممکن درباره کاندیداها تحقیق کنید و فرد اصلح را به مجلس بفرستید.

وی همچنین خطاب به کاندیداها اظهار داشت: از همه شما می خواهم با در نظر گرفتن خون شهیدان پا به میدان رقابت بگذارید و برای پست و مقام وسوسه نشوید.

محمدی افزود: بدانید که اجرای وظیفه و تکلیف مسئولان نسبت به خدا و مردم کار بسیار دشوار و سختی است و همه ما که در این دنیا مسئولیتی بر دوش داریم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی گفت: از همه می خواهم که از حاشیه های دوری کنند زیرا ما ما در همه عرصه‌ها به مالک اشترها نیاز داریم تا انقلاب ما در دنیا صلح و صفا برقرار کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به بحث مهم تائید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اظهار کرد: همه باید در مقابل شورای نگهبان تمکین کنیم زیرا این نهاد قانونی است و اگر تصمیم آن مورد قبول ما نیست، باید خودمان را اصلاح کنیم.

وی از همه مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی و استان همدان خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پرشوری داشته باشند.

محمدی افزود: استکبار جهانی و همه مستکبران در حال نابودی هستند و با حضور میلیونی مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن به زوال نزدیکتر خواهند شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان