اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 15:25   |   کد مطلب: 15198
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رئیس‌ جمهور ترکیه با لشگرکشی به عراق و سوریه و حمایت از تروریست های داعش قصد دارد که خود را رهبر و خلیفه جهان اهل سنت معرفی کند ولی نمی داند که خود را به دریوزگی و بدبختی انداخته است.
ترکیه خود را به دریوزگی و بدبختی انداخته است/امامت و ولایت مهمترین مسئله بشریت است

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، با دعوت از خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی، با تسلیت ایام جانسوز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار داشت: تقرب به سوی خداوند متعال، محبت بین انسان و پروردگار عالمیان و انسان و ائمه معصومین(ع) را بیشتر می کند.

وی با اشاره به این موضوع که سعادت ما انسان ها به تبعیت و پیروی از حجت های خدا بر روی زمین بستگی دارد، گفت: تبعیت از پروردگار رحمان و رحیم، پیامبر اکرم(ص)، امامت و ولایت بسیار مهم است و تبعیت نشانه دوست داشتن است و در مقام عمل باید تبعیت و پیروی کرد.

محمدی با اشاره به جایگاه امامت و لایت در جامعه بخصوص جوامع اسلامی اظهار کرد: امامت و ولایت مهمترین مسئله حال حاضر بشریت است.

وی افزود: عالم بشریت اگر یک لحظه بدون رهبر و حجت الهی باشد مطئمن باشید که نابود خواهد شد.

امام جمعه همدان یکی از عوامل بدبختی های مسلمانان را جدا کردن امامت از قرآن دانست و گفت: امامان ما دارای عصمت هستند و آنها حجت های خدا بر روی زمین هستند که منصوب شده اند.

وی با اشاره به خرافی خواندن مسئله امامت از سوی آل سعود اظهار کرد: نتیجه بریدن از خدا و حجت های خدا بر روی زمین، زایش وهابیت و داعش توسط آل سعود در جامعه است.

محمدی افزود: حال این سوال مطرح است که امامان معصوم که حجت خدا بر روی زمین هستند نعوذبالله خرافی هستند یا تروریست های داعش و وهابیت پلید؟

وی سپس با اشاره به جنگ افروزی های دولت ترکیه در منطقه بخصوص در سوریه و عراق گفت: رئیس‌جمهور ترکیه با این کارها و حمایت از تروریست های داعش قصد دارد که خود را خلیفه جهان اهل سنت معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حمله هواپیماهای ترکیه به جنگنده روسیه که برای سرکوب تروریست های داعش و با اجازه دولت بشار اسد در سوریه مستقر هستند افزود: ترکیه باهدف قرار دادن هواپیمای روسیه خود را به دریوزگی و بدبختی انداخته است.

وی در پایان با اشاره به حماسه میلیونی اربعین حسینی، با تشکر از همه مردم استان همدان که با برپایی موکب هایی در سراسر استان از زوار حضرت امام حسین (ع) به نحو احسن استقبال و پذیرایی کردند گفت: مردم مومن و دوستدار اهل بیت همدان در ایام اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان