اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1399 - 23:39   |   کد مطلب: 34566
آیت الله حبیب الله شعبانی با تقدیر از خدمات فرماندار سابق همدان گفت: امیدواریم استان همدان بتواند از ظرفیت و توان مدیریتی شما استفاده کند، ضمن اینکه باید تلاش کنیم تا حق‌مداری در مسئولان تقویت شود.
تقدیر امام جمعه از خدمات فرماندار سابق همدان/ باید حق‌مداری در مسئولان تقویت شود

به گزارش صبح الوند، به نقل از فارس، آیت الله حبیب الله شعبانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان صبح امروز در دیدار با حسین افشاری، فرماندار سابق همدان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه ایشان در دوران تصدی مسئولیت، اظهار داشت: شایسته بود در جلسه‌ای مناسب از تلاش‌های مخلصانه شما تجلیل شود که با توجه به شرایط موجود کرونا امکان‌پذیر نشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم استان همدان بتواند از ظرفیت و توان مدیریتی شما استفاده کند، افزود: باید تلاش کنیم تا حق‌مداری در مسئولان تقویت شود.

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم تمرکز بر خدمت به مردم، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید حل مشکلات مردم، ایجاد رضایت مندی و جلوگیری از ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه، در اولویت اصلی مسئولان باشد.

وی بیان کرد: برخورداری از روحیه جهادی برای حل سریع مشکلات نیاز امروز جامعه است و مدیران باید در عرصه خدمت، منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

در این دیدار فرماندار سابق همدان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در حوزه شهرستان همدان از حمایت‌های نماینده ولی در استان و امام جمعه همدان قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام‌ والمسلمین ارزنده امام جمعه شهرستان بهار نیز حضور داشت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان