اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1395 - 12:08   |   کد مطلب: 17588
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در سال ۹۴ مجوز انتشار۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شد که نیمی از این تعداد به چاپ اول و نیمی دیگر به چاپ دوم رسیده اند.

به گزارش صبح الوند مجید فروتن در گفت و گو با  تسنیم ظهار داشت: در سال 94 مجوز چاپ و انتشار ،400 عنوان کتاب در زمینه های کلیات، علوم پایه، درسی  و کمک درسی، ادبیات، تاریخ ،جغرافیا دین و فلسفه صادر شده است.

وی با اعلام تشکیل کمیته نظارت عالی نشر در استان گفت: هدف از این اقدام تسریع کار صدور مجوز و جلو گیری از اتلاف وقت و هزینه ناشران استان برای چاپ و انتشار کتاب می‌باشد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی  همدان افزود: با آغاز سال 95 اقدامات لازم برای آغازبه کار این کمیته انجام  ودر حال حاضر نیز کمیته نظارت عالی نشر در استان و هیئت بررسی کتاب متشکل از اساتید دانشگاه ،صاحب نظران و هنر مندان تشکیل شده است. 

وی درباره وضعیت دبیر خانه سید جمال الدین اسد آبادی نیز یاد آور شد: دبیرخانه این همایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعال بوده و با اقدامات انجام شده طی هفته آینده  اعضای هیئت علمی همایش  و زمان اعلام فراخوان  آن مشخص می شود.

فروتن  افزود: محور مقالات ارسالی به همایش پیرامون شخصیت بیدارگر بزرگ سید جمالدین اسد آبادی، احوالات، آثار به جا مانده از وی در حوزه اسلام و اتحاد مسلمانان است.

همایش بین المللی بیدارگر بزرگ در اسفند ماه امسال در همدا ن برگزار شده و مخاطبان آن نیز از کشورهای عربی همسایه، کشورهای فارسی زبان و انگلیسی زبان می‌باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان