اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. فروردين 1395 - 19:54   |   کد مطلب: 17620
مدیركل مدیریت بحران استان همدان:
سیلاب یكهزار و 123 واحد مسكونی همدان را تخریب كرد
مدیركل مدیریت بحران استان همدان گفت: بارندگیهای شدید و سیلاب هفته گذشته به یكهزار و 123 واحد مسكونی در این استان خسارت وارد كرد.

به گزارش صبح الوند علیمردان طالبی  در گفت و گو با ایرنا؛ افزود: بر اثر سیلاب اخیر در بخش اماكن شهری 11 واحد تخریب شد و نیازمند بازسازی است، همچنین 72 واحد نیازمند تعمیر می باشد.
وی بیان كرد: سیلاب به یك هزار و 40 واحد مسكونی در روستاها خسارت وارد كرد كه 103 واحد نیازمند بازسازی مجدد و 937 واحد نیز نیازمند تعمیر است.
وی گفت: طبق براوردهای صورت گرفته خسارت وارده به تجهیزات و تاسیسات شهری هشت میلیارد ریال و روستایی 13 میلیارد ریال بوده است.
مدیركل مدیریت بحران استان همدان خسارت وارده به بوستانها و فضای سبز شهری این استان را دو میلیارد و 500 میلیون ریال ذكر كرد.
طالبی با ذكر اینكه 17 واحد تجاری آسیب دیده نیازمند بازسازی است عنوان كرد: در حوزه آب و فاضلاب 81 میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت به چاهها، خطوط لوله و تاسیسات لوله كشی شهری و روستایی خسارت وارد شده است.
وی افزود: سیلاب اخیر هشت میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برقی وارد كرده همچنین به 18 باب ساختمان دولتی 64 میلیارد ریال آسیب وارد كرد.
مدیركل مدیریت بحران استان همدان اظهار كرد: 41 میلیارد و 370 میلیون ریال در حوزه راه و معابر خارج از شهر روستا شامل پلها، لغزش راه و نشست راه آسیب وارد شده است.
وی بیان كرد: همچنین 433 میلیارد و 440 میلیون ریال خسارت به شیلات، دام، زراعت، و باغ، تاسیسات كشاورزی در جریان سیل اخیر وارد شد.
بارش متناوب باران از روز سه شنبه هفته گذشته در همدان آغاز شده و به منازل مسكونی در بیشتر شهرستانهای استان خساراتی وارد كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان