اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 8:39   |   کد مطلب: 17672
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه عظمت ایران در دفاع مقدس نشان داده شد، این دوران را نماد اقتدار کشور دانست و گفت: این شور و فتح باید به نسل‌ آینده منتقل شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، مهرداد نادری‌فر در نشست پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: بیان واقعیات هشت سال دفاع مقدس باید با افتخار و غرور انجام شود زیرا حماسه‎سازی و ایثار رزمندگان در این هشت سال، به معنای واقعی «معنویت» را به اذهان متبادر می‌سازد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، گفت: جوانان ایران اسلامی با دست خالی اما با اعتقاد و توکل به خداوند، در مقابل دشمن ایستادند که نمونه بارز این استقامت در آزادسازی خرمشهر مشهود است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه عظمت ایران اسلامی در دفاع مقدس نشان داده شد، این دوران را نماد اقتدار ایران دانست و افزود: این شور و فتح باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه باید همواره نسل‌های کشور را با واقعیات جنگ هشت ساله آشنا کرد، افزود: اگر از بیان واقعیت‌های جنگ به جوانان دریغ شود، در حق آن‎ها خیانت کرده‌ایم.

نادری‌فر با ارائه پیشنهادی مبنی بر برگزاری اکثر برنامه‌های مربوط به پاسداشت فتح خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس افزود: نقش رهنمودهای امام راحل در افزایش همگرایی و تقویت وحدت ملی در دفاع مقدس را نیز باید انعکاس دهیم.

وی از دست دادن خرمشهر را ضربه مهلکی بر پیکره نیروهای عراقی عنوان کرد و گفت: در جریان آزادسازی خرمشهر 16 هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و 19 هزار نفر نیز به اسارت درآمدند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به نقش استان همدان در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی کشور، در پایان سخنانش خواستار توجه به انتقال این نقش سازنده و البته اثرگذار شد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان