اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 18141
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:
آثار برگزیده پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همدان معرفی شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: برگزاری جشنواره‌ خاطره‌نویسی دفاع مقدس سبب می‌شود تا دفاع مقدس برای نسل‌های بعد نیز ماندگار شود و به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سردار مهدی ظفری در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص سردار شهید علیرضا شمسی پور مدافع حرم و راوی خاطرات دفاع مقدس اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره خاطره نویسی تداوم حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: آنچه که این جشنواره مردمی را از سایر جشنواره‌ها متمایز می‌سازد روح معنوی حاکم بر آن است چرا که در سایر جشنواره‌ها فرد محوری و منیت معیار حضور افراد است حال آنکه هر آنچه که به دفاع مقدس تعلق می‌گیرد رنگ خدایی دارد.

ظفری با تاکید بر توجه و اقدام عملی به منویات مقام معظم رهبری افزود:مطابق فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در نهضت خاطره نویسی، بیان هنری خاطرات دفاع مقدس شرط اصلی است و جذابیت آن سبب توجه نسل آینده به این ارزش های بی‌بدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این جشنواره با نگاه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در راستای ثبت خاطرات دفاع مقدس از سال 89 آغاز به کار نموده 1254 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که با نظارت و بررسی هیات داوران 11 اثر در رده سنی بزرگسال و 2 اثر در بخش کودک و نوجوان به عنوان آثار برگزیده معرفی شد. همچنین در پایان مراسم از کتاب کبریت‌های سوخته که با همت سید میثم موسویان مجموعه‌ای از خاطرات جشنواره چهارم خاطره نوسی دفاع مقدس همدان گرد آوری شده ،رونمایی و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان