اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 10:50   |   کد مطلب: 18245
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد
توقيف 367 میلیون ریال کالای قاچاق در بهار
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از توقيف يک محموله کالای قاچاق به ارزش 367 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان بهار با هماهنگي مقام قضائي و تقويت ايست و بازرسي ها در محور هاي مواصلاتي منتهي به استان همجوار یک دستگاه خودرو حامل مقاديري کالا را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي در ادامه افزود: پس از بررسي خودرو مشخص شد قاچاقچیان تعداد 8 حلقه لاستيک به ارزش 160 ميليون ريال به همراه 4 دستگاه کولر گازي به ارزش 150 ميليون ريال و همچنين تعداد ديگری کالاي قاچاق به ارزش 57 ميليون ريال را بدون مجوز گمرکی و قانونی از مرز هاي غربي کشور بارگيري کرده اند.

سرهنگ باقري اظهار داشت: در اين رابطه دو نفر قاچاقچي دستگير و خودور آنان به پارکينگ منتقل شد که پس از تشکيل پرونده متهمان به مراجع قضائي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار با توصيه به قاچاقچياني که قصد تردد از مسير شهرستان بهار را دارند تصريح کرد: اين افراد سودجو که با اقدام غير قانوني خود قصد از بين بردن چرخه توليد را در کشور را دارند، بدانند که پليس شهرستان بهار هرگز اجازه تردد و انتفاع طلبي به آنها را نخواهد داد و مقابله با پديده شوم قاچاق را در دستور و سرلوحه کار انتظامي اين شهرستان قرار داده است.

سرهنگ "جمشيد باقري" در خاتمه از مردم عزيز اين شهرستان خواست تا با همدلي با فرزندان خدوم خود در نيروي انتظامي در صورت مشاهده تردد خودرو هاي حامل قاچاق سريعاً با تماس با سامانه فوريتهاي پليسي 110 نزديک ترين يگان انتظامي را مطلّع نمايند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان