اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1397 - 10:57   |   کد مطلب: 29310
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف 38 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند  به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ هادی قزوینه‌ای در تشريح اين خبر گفت: در پي اشراف اطلاعاتي توسط مأموران مبارزه با موادمخدر استان، مشخص شد يکي از عناصر اصلي تهيه و توزيع موادمخدر با استفاده از خودروی شخصي اقدام به تهيه و انتقال موادمخدر از استان‌هاي جنوبي به استان‌هاي شمال غرب مي‌کند.

وی افزود: کارکنان پليس مبارزه با موادمخدر استان در يک اقدام هوشمندانه و دقيق، خودروی فرد مذکور را در ورودي شهر همدان متوقف کردند.

قزوینه‌ای بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، 38 کيلوگرم ترياک با لفافه کشف، خودرو توقيف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

کشف کالاي قاچاق در کبودراهنگ

سرپرست انتظامي شهرستان کبودراهنگ نیز از کشف کالاي قاچاق به ارزش بيش از 200ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامي اين شهرستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي کردند.

سرهنگ علي زنگنه با بیان اینکه مأموران به يک دستگاه خودروی باري مشکوک و  آن را برای بررسی متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، تعداد 3 دستگاه LED و 38 دستگاه انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بيش از 200ميليون ريال کشف شد.

سرپرست انتظامي شهرستان کبودراهنگ در پایان گفت: 2 نفر متهم در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

توقيف 244 رأس احشام قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد نیز از توقيف 244 رأس احشام فاقد مجوز حمل در 4 عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: مأموران ميارزه با کالاي قاچاق و ارز پليس آگاهي شهرستان با همکاري کوپ تابعه، با گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي  به کنترل خودروهاي عبوري پرداختند.

سرهنگ اسماعيل جمشيدي افزود: در اجراي این طرح، مأموران در 4 عمليات جداگانه چهار دستگاه خودروی حامل احشام که از استان‌هاي غربي به سمت همدان در حال تردد بودند را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسي‌های صورت گرفته از یکی از خودروها تعداد 14رأس گاو، از خودرو دوم 150رأس گوسفند، از خودرو سوم 50 رأس گوسفند و از خودرو چهارم 30 رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی کشف و 7 نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله احشام توقيفي 3 ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: احشام کشف شده به اداره دامپزشکي شهرستان منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان