اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1395 - 8:52   |   کد مطلب: 18704
در بازدید مسئولان از ستاد تسهیلات مسافران عید فطر در همدان مطرح شد
رشد 26 درصدي مسافرين در ايام تعطيلات عيد فطر/ نبود جرائم امنيتي خاصي در ایام تعطیلات
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و فرماندهی انتظامی شهرستان همدان از ستاد تسهیلات مسافرین عید فطر بازدید و به ارائه آمارهای مربوطه پرداختند.

به گزارش صبح الوند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در بازدید از ستاد تسهیلات مسافرین عید فطر در مجموعه عین القضات شهرداری همدان در آخرین روز تعطیلات از رشد 26 درصدي مسافرين در ايام تعطيلات عيد فطر نسبت به سال گذشته خبر داد.

 

علی مالمیر گفت: بدليل  استقبال بي نظير مسافرين كليه مراكز علمي و مدارس وابسته به سازمان آموزش و پرورش تكميل شده و مجبور شديم از ظرفيت و فضاهاي ديگر سازمان نيز جهت اسكان مسافرين استفاده كنيم حتي اماكن پيش بيني شده جهت چادر نيز تكميل شد كه سالن ورزشي شش هزار نفري نيز جهت نصب چادر اضافه شد.

 

وي بيان كرد: استقبال مسافرين به حدي بوده كه در برخي از اماكن گردشگري چون آرامگاه باباطاهر،‌ بوعي و هگمتانه مجبور به استفاده از نيروهاي بيشتري به منظور كنترل و  ارائه تسهيلات به مسافرين شديم.

 

با تدابير امنيتي لازم، هيچگونه جرائم امنيتي خاصي در سطح شهر نداشته ايم

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: خوشبختانه در سه روز گذشته هيچگونه جرائم امنيتي خاصي در سطح شهر كه آرامش مسافرين را به مخاطره بيندازد مشاهده و گزارش نشده است.

 

سرهنگ پژمان قويمي افزود: در راستای حفظ امنیت و آرامش مسافران در سه روز گذشته تدابير امنيتي لازم از سوي نيروي انتظامي شهرستان در سطح شهر برقرار شد.

 

وي اظهار كرد: همدان بواسطه وجود جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی همواره پذیرای جمعیت زیادي از گردشگران بوده که نيروي انتظامي ضمن استقبال شایسته از مسافران امنیت را نیز برای آنان فراهم کرده است.

 

وي خاطر نشان كرد: با بکارگيري کليه توان پرسنلي خود و نيروهاي کمکي چون كلانتري ها، پادگان و يگان امداد شهرستان و همكاري پليس راهنمايي و رانندگي سعي نموديم با برنامه ريزي و سياستگذاري ها شهر  از آمادگي مطلوب و كامل برخوردار باشد.

 

 قويمي با بيان اينكه تمهيدات لازم جهت برقراري امنيت در كليه تفرجگاه ها و بوستان هاي سطح شهر در نظر گرفته شده بود خاطر نشان كرد: بدين منظور از گشت هاي پياده و سيار پيش در سطح شهر استفاده شد.

 

وي افزود: بخشی از نیروهای انتظامي در مراکز تفریحی و توریستی مستقر شده بودند تا علاوه بر هدایت گردشگران از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری نمایند.

 

ساماندهي و استقرار ستاد تسهيلات مسافرين در ورودي هاي شهر

در ادامه  شهردار همدان  نیز ضمن تشكر و قدرداني از سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان و نيروي انتظامي گفت: در بحث ترافيك شاهد مديريت خوبي بوديم و ترافيك سنگيني در سطح شهر مشهود نبود.

 

سيد مصطفي رسولي خواستار بحث ساماندهي و استقرار ستاد تسهيلات مسافرين در ورودي هاي شهر شد كه علاوه بر ارائه خدمات به مسافرين در ورودي به ساماندهي آنها نيز كمك مطلوب و شاياني خواهد شد.

 

سيد مصطفي رسولي همچنين افزود: امسال در پارك ها شاهد هيچ مشكلي نظير كمبود آب و يا خدمات بهداشتي به مسافرين نبوديم و در خصوص  نظافت پارک‌ها، سرويسهاي بهداشتي و اماکن اقامتي اقدامات خوبي انجام شده بود.

 

وي همچنين در خصوص امنيت در سطح شهر اظهار كرد: جهت امنيت اين فضاها با ارگان هايي چون نيروي انتظامي، سازمان آتش نشاني، هلال احمر و اورژانس هماهنگي هاي لازم صورت گرفته بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان